- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

نامزدهای انتخاباتی برای اخذ رأی از هر حربه‌ای استفاده نکنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1] ،   فاطمه شیرزاد امروز در حاشیه کمیسیون تلفیق شورای شهر رشت  در این شهر با اشاره به برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی، اظهار کرد: بداخلاقی انتخاباتی از طرف هر نامزد مورد تأیید مردم نیست و داوطلبان انتخاباتی با مردم صادق باشند و از هر حربه‌ای برای اخذ رأی استفاده نکنند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب، تصریح کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی و شهر رشت نشان دادند که هر زمان نیاز باشد برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی مقتدرانه در صحنه حضور می‌یابند و دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مردم ولایتمدار اجازه نمی‌دهند فتنه ۸۸ تکرار شود، خاطرنشان کرد: مردم اجازه دولت‌های مستکبر غرب و شرق در انتخابات کشور را نمی‌دهند.

وی حضور مردم در انتخابات را هوشیارانه خواند و گفت: نامزدهای انتخاباتی با تأسی از آموزه‌های دینی و اخلاقی نباید همدیگر را تخریب کنند.

شیرزاد با تأکید بر اینکه دشمنان از تخریب‌ها برای رسیدن به دسیسه‌های خود استفاده‌ ابزاری می‌کنند، یادآور شد: هر گاه دشمن قصد نفوذ و ایجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام و انقلاب را داشت با رهبری‌ داهیانه مقام معظم رهبری تمام فتنه‌های آنها خنثی شد.

وی درباره جلسه امروز کمیسیون تلفیق شورای شهر رشت، خاطرنشان کرد: در این جلسه مباحث جاری و مصرفی مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: در جلسه کمیسیون اعضا خواستار کاهش ریخت‌ و پاش‌های مالی شهرداری‌های مناطق در بودجه سال ۹۵ شدند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های چاپ، برپایی جشن‌ها و … سال ۹۵ توسط اعضای کمیسیون تلفیق شورا بررسی شد، خاطرنشان کرد: فردا جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا برگزار می‌شود و برنامه‌ها و طرح‌های مربوط به هفته درختکاری در روز ۱۵ اسفند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

———————————————————————————————————————————————————————-

منبع: فارس [1]

انتهای پیام/ نامزدهای انتخاباتی برای اخذ رأی از هر حربه‌ای استفاده نکنند [1]