- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

زمانی که می گفتیم مجلس اصولگرا نیست، می گفتند فراکسیون «رهروان ولایت!»؛ دیدید که رئیسش عضو فهرست اصلاح طلبان شد/ برخی رهرو میز و صندلی هستند/ در وقت عادی پیدایشان نمی کنیم ولی در ایام انتخابات، در مراسم سمنوپزان هم شرکت می کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1] ،  سید محمود نبویان نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون اصول‌گرایان در مصاحبه‌ با رجانیوز در ارتباط با تفکر اشرافی‌گری گفت:فکر اشرافی‌گری مضّر است. ضد اسلام و ضد امام و ضد اندیشه‌های انقلابی و اسلامی و ارزش‌های دینی و اندیشه‌های امام زمان(عج) است و نمی‌تواند کشور را به جایی برساند و ما باید خیلی به آن توجه کنیم. چون دولت دنبال این هستند که پای آمریکا و انگلیس به کشور باز شود الان آدم خوب توجیه می‌شود علت اینکه بی‌بی‌سی از یک لیست خاص دفاع می‌کند واضح است، چون اینها می‌توانند جا پای دشمنان ملت را در ایران برگردانند.

نبویان در ادامه در ارتباط با فراکسیون رهروان ولایت گفت: یک نکته هم در باره فراکسیون رهروان ولایت عرض می‌کنم. یادم هست در ایامی که میان مردم بعد از سال ۹۲ سخنرانی می‌کردم، می‌گفتند مجلس که اصول‌گراست! هرچه داد می‌زدیم و می‌گفتیم مجلس اصول‌گرا نیست، می‌گفتند رهروان ولایت! الان روشن شده است. رئیس رهروان ولایت باید به لیست اصلاح‌طلب‌ها برود! یک چیزی متوجه شدم و این را باید به مردم بگوییم که برای خیلی از ماها نه اصلاح‌طلبی، نه اصول‌گرایی و نه ولایت و نه ارزش‌های دینی مهم نیست.

مهم میز من است. این میز من با کدام گروه حفظ می‌شود؟ اگر یک روز با این گروه حفظ می‌شود، من می‌شوم رهروان ولایتی، اگر یک‌روزی با اصلاح‌طلب‌ها و فتنه‌گران میز من حفظ می‌شود با آنها می‌بندم. برای همین وقتی در قم می‌روم فردی که کاندیدا می‌شود، مردم عادی می‌گویند ما هیچ‌وقت ایشان را نمی‌بینیم، در ده خودشان رفتند سمنو بپزند، در مراسم سمنوپزان هم آمده بود که شرکت کند و رأی بگیرد. واقعاً جای تعجب است. مهم حفظ میز است. مردم باید بدانند اصول‌گرایی در عمل است و در شعار نیست. آدم‌هایی که با اصلاح‌طلب‌ها هستند معلوم است که رهروان ولایت نیستند. در رهروان ولایت آدم‌های خوبی بودند، ولی الان خودشان را جدا کردند.

همچنین وی در پایان در ارتباط با دخالت دشمنان در انتخابات آتی گفت: در پایان از مردم تقاضایی می‌کنم و آن این است که به لیست انگلیسی رأی ندهند. به لیستی که دشمنان این ملت مدافع آن هستند رأی ندهند. به لیستی رأی بدهند که مطلوب خود مردم و مدافع ارزش‌های دینی است و برای نوکری و برده بودن را نسبت به آمریکا و انگلیس نیاورد. از بعضی از علما هم که اسامی آنها در لیستی است که آمریکا و انگلیس از آن حمایت می‌کنند تقاضا می‌کنم اظهار برائت کنند تا دوستان مذهبی جامعه ما بتوانند تکلیف خودشان را بهتر بدانند.

———————————————————————————————————————————————————————-

منبع: رجانیوز [1]

انتهای پیام/ زمانی که می گفتیم مجلس اصولگرا نیست، می گفتند فراکسیون «رهروان ولایت!»؛ دیدید که رئیسش عضو فهرست اصلاح طلبان شد/ برخی رهرو میز و صندلی هستند/ در وقت عادی پیدایشان نمی کنیم ولی در ایام انتخابات، در مراسم سمنوپزان هم شرکت می کنند! [2]