- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

وصیت نامه نوجوان ۱۳ ساله شهید جمشید داداشی املش

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، در راستای برگزاری کنگره ی ۸۰۰۰شهید استان گیلان  ویژه برنامه های معرفی شهدای شاخص گیلان را تقدیم شما دلدادگان به فرهنگ ایثار و شهادت می نمید اینبار ؛وصیت نامه نوجوان ۱۳ ساله  شهید جمشید داداشی/ املش

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم
وصیت نامه شهید داداشی

با یاد خدا و سلام بر مهدی موعود (عج) فرمانده حقیقی لشکریان اسلام و با سلام به رهبر عالیقدر مستضعفان جهان و با درود به مادرانی شیردل که حاضرند در راه خدا فرزندانی را که با رنج و مشقت بزرگ کرده اند فدا کنند.
ای مادر مهربانم امیدوارم که تو هم جزو چنین مادرانی باشی.
خدمت مادر مهربانم سلام عرض می کنم امیدوارم که حال شما خوب باشد و سلام مرا که از دورترین نقاط کشور به شما می رسد بپذیری. شاید تا به حال شنیده باشی که من به جبهه رفته ام و حتماً ناراحت هم شده ای. حال من خوب است و هیچگونه ناراحتی ندارم ما اینجا نمی جنگیم فقط آماده هستیم که حمله شروع شود و برای مقابله با دشمن و عقب راندن آنها از خاک میهن به میدان نبرد بشتابیم. موقعی که من خواستم به جبهه بیایم یک استخاره کردم و خوب درآمد و معلوم است که خداوند مرا طلبیده و می خواهد مرا آزمایش کند و شما باید مرا دعا کنید تا در این آزمایش الهی موفق شوم در ضمن بگویم که این حمله بزرگترین حمله ای است که می شود و شاید آخرین حمله باشد و بعد از آن جنگ تمام شود و من خیلی خوشحالم که در این حمله شرکت می کنم و مطمئن هستم که حتماً پیروز می شویم چونکه فرمانده ما امام زمان است و اوست که ما را رهبری می کند.
اِنَّ تَنصُرُ الله یَنصُرُکُم وَ یُثَبِّت اقدامَکُم.
اگر دین خدا را یاری کنید او هم شما را یاری می کند و یاری می کند در قدمهایتان.
اگر لیاقت داشتم و شهید شدم گریه مکنید بلکه باید افتخار کنید که شما هم مادر شهیدی هستید و قول می دهم که آن دنیا شما را شفاعت کنم و پیش خود ببرم و اگر هم شهید نشدم بعد از پیروزی که بعد از عید می شود پیشتان خواهم آمد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جمشید داداشی
۱۳۶۰/۱۲/۲۴

Untitled-33Untitled-20 ۴۷۰۳۱۷

———————————————————————————————————————————————————————-

انتهای پیام/