- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

کابوس داعشی ها کیست؟+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،  ابوعزرائیل، مرد جنگ‌های تکریت که داعش را به وحشت انداخته متولد ۱۹۷۸ بوده و هرزمان که نیروهای “حشدالشعبی” به او نیاز داشته باشند، در تار و مار تروریست‌های داعش اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

فیلمی در طول درگیری‌های تکریت فیلمی از ابوعزرائیل منتشر شد که نشان می‌داد در خیابان‌های تکریت می‌دود و تروریست‌های شبکه داعش را به مبارزه می‌طلبد و آنها را بزدل و ترسو توصیف می‌کند. ابو عزرائیل، حدود ۴۰ سال سن دارد در جنگ خیابانی اطراف تکریت باعث ایجاد رعب و وحشت در میان تروریست‌های داعش شده است.
“ایوب ” ملقب به “ابوعزرائیل” شیر نبردهای “حشدالشعبی” در عراق و سوریه که به عنوان یک رزمنده مجاهد در مقابل تروریست‌های تکفیری ایفای نقش می‌کند.
او یک معلم و مربی ورزشی است که در تیراندازی بسیار تبحر دارد و در پروسه آزادسازی مناطق مختلف استان “صلاح‌الدین” و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) ایفای نقش کرده است. وی پس از فتوای مرجعیت عراق به نیروهای بسیج مردمی پیوست تا از نیروهای ارتش این کشور در مبارزه با داعش پشتیبانی کند.
رامبوی عراقی مردی تنومند است که اکنون به اسطوره نیروهای ضد داعش تبدیل شده و توانسته به تنهایی بیش از ۱۵۰۰ تروریست را به هلاکت برساند.
وی دارای ظاهری نسبتا درشت و چهره ‌ای خشن است با سری تراشیده و محاسنی سیاه، یونیفرم سیاه‌رنگ می‌پوشد و لقب «ابو عزرائیل» را بر روی بازوی خود بسته است و در میدان جنگ با داعشی‌ها رجزخوانی می‌کند.
ابو عزرائیل در پاکسازی خیابانی مناطق حومه تکریت شمشیر و تبر در دست گرفته است. برخی مجلات خارجی نیز این روزها با انتشار عکس‌هایی از “ایوب” از او به عنوان استاد دانشگاهی یاد می‌کنند که در حال مبارزه با تروریستها است.
“ایوب” در کمک رسانی به نیروهای “حشدالشعبی” در عراق و سوریه نقش‌آفرینی کرده و هرزمان به او نیاز باشد در تار و مار داعشی‌ها اقدامات مقتضی را انجام می‌دهد و به عنوان یک جنگاور با انواع سلاح‌های سبک و سنگین کار کرده و آشنایی با فنون نبرد را در حد مبارزه با تروریست‌های تکفیری دارد.
او یک بار هم از ناحیه دست مجروح شده اما چنین زخم‌هایی نتوانسته او را از میدان نبرد علیه ظلمت و دفاع از مقدسات اسلامی بازدارد.ابو عزرائیل، یک مدافع حرم است، مدافع حرمی در نقاط دور دست از اماکن مقدسه که اگر امثال او و دیگر مجاهدان مقاومت اسلامی در جنگ با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی نبودند از حرمین مطهر در عراق و سوریه چیزی نمی‌ماند.
پس از پخش شدن تصاویر و فیلم‌هایی از ابو عزرائیل حالا او همان‌گونه که دشمنان زیادی دارد علاقه‌مندان زیادی دارند که می‌خواهند او را بشناسند.
در گزارش دیلی تلگراف آمده است که او یکی از اعضای مبارز جیش المهدی در زمان اشغال عراق توسط امریکایی ها بوده است. وقتی که مقتدا صدر فعالیت های این گروه شبه نظامی را تعلیق کرد او نیز از عضویت جیش المهدی خارج شد.
وی بعدا به گروه شبه نظامی کتائب امام علی (ع) پیوست که در حال حاضر در کنار دیگر گروه های داوطلب مردمی و در کنار نیروهای امنیتی در حال جنگ با گروه داعش است.
دیلی تلگراف همچنین می نویسد که صفحه ابو عزرائیل در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از ۲۵۰ هزار دنبال کننده دارد. برخی افراد نزدیک به او می گویند: «او صفات خارق العاده و ویژه ای دارد این مساله سبب شده که خیلی ها به او خوش بین باشند و به او دل ببندند. او می تواند به تنهایی سوار یک ماشین شده و به سمت داعش برود و با آنها مبارزه کند.»
در همین رابطه الخلیج آن لاین، گزارش می دهد که ابو عزرائیل یکی از بارزترین فرماندهان کتائب امام علی (ع) است که در صلاح الدین، شمال عراق علیه شبکه های تروریستی مبارزه می کند.
تصاویری که از او منتشر شده است، نشان می دهد که او در حال مبارزه یک تبر بر دوش دارد. برخی از طرفداران و دوستدارانش او را رامبوی مقاومت اسلامی عراق توصیف می کنند. او پنج صفحه در فیسبوک دارد که کمترین آن ۹ هزار “لایک” دارد.
ابوعزرائیل همچنان در محور مقاومت برای مبارزه با تروریست‌های داعش در عراق می‌درخشد. تروریست‌ها می‌دانند در صورت مقابله با جنگاورانی همچون ابوعزرائیل سرنوشتشان چه خواهد بود.
کابوس داعشی ها کیست؟+تصاویر
کابوس داعشی ها کیست؟+تصاویر
کابوس داعشی ها کیست؟+تصاویر
کابوس داعشی ها کیست؟+تصاویر
کابوس داعشی ها کیست؟+تصاویر

————————————————————————————————————————————————–

منبع:

انتهای پیام