- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

امروز جنگ‌ها مرز نمی‌شناسد/ اگر جامعه‌ای امنیت نداشته باشد نمی‌تواند تولید ثروت کند و هر روز جوانان آن جامعه بیکارتر خواهند شد

احرارگیل [1]: سردار محمدعلی حق بین چهارشنبه شب در اجتماع یاوران ولایت در مسجد جامع سیاهکل با بیان اینکه نباید فقط در ایام خاص بصیرت خود را بالا ببریم اظهار داشت: می‌بایست به مردم با بصیرت ما که آگاهی پیدا کردند و در ۸ و ۹ دی ما در صحنه حاضر شدند احسنت بگوییم.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات رأی می‌دهند و ممکن است در آن گروه چپ، راست و یا میانه رأی بیاورد گفت: ما باید بتوانیم آستانه صبر و تحملمان را بالا ببریم و اگر هم گروهی رأی نیاورد باید به منتخب مردم کمک کنیم تا به کشور خدمت کند.

 سردار حق بین با اشاره به اینکه مردم دیدند که فتنه‌گران جلوی چشمشان اموالشان را به آتش می‌کشند و به مساجد و مقدسات آنها توهین می‌کنند گفت: مردم وقتی دیدند به دینشان توهین شده با بیرق‌های عاشورا به خیابان آمدند و ریشه فتنه را مورد هدف قرار دادند و از بیخ و بن کندند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به حماسه مردم گیلان در هشتم دی ماه ۸۸ اظهار کرد: درود به مردم با بصیرت استان گیلان که یک روز زودتر از سایر نقاط کشور در ۸ دی به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه قبل از روز ۹ دی معلوم نبود که مردم سراسر کشور به میدان می‌آیند گفت: در ۸ دی مردم گیلان تا میدان حشمت رشت با احتیاط آمدند و بعد از آن تا شهرداری با شعارهای کوبنده حرکت کردند. آنها فتنه‌گران را شناخته بودند و این حرکت عظیم باعث شد که دیگران در سایر شهرهای کشور به میدان بیایند.

فرمانده جبهه‌های مقاومت افزود: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند از خودروهای آمریکایی استفاده نکنید به این دلیل نیست که ماشین‌های آنها مشکل دارد و یا نجس است، به این دلیل است که رهبری برنامه‌های آنها را به‌خوبی می‌دانند زیرا آنها به‌ دنبال نفوذ در داخل کشور و ترویج اسلام آمریکایی هستند.

سردار حق بین با بیان اینکه اگر در کربلا دشمنان امام حسین(ع) مال حرام در شکمشان نبود به جنگ با ایشان نمی‌رفتند، گفت: اگر مصرف کننده محصولات دشمنان شویم مانند آنها راه می‌رویم و به حرف‌های آنها توجه می‌کنیم.

وی افزود: دشمنان چنین می‌گویند که اگر روزی ایرانیان مانند ما بپوشند، بخورند و راه بروند در آن روز می‌بایست به آنها حمله کنیم اما اگر این اتفاق نیفتد و به شیوه خودشان پیش رفتند باید با آنها تعامل کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه می‌خواهند ذائقه مردم ایران را عوض کنند و به سمت رفاه طلبی ببرند گفت: البته در جامعه ما افرادی هستند که به‌راحتی حرف آنها را گوش می‌کنند و به دین کم توجه شده‌اند.

سردار حق بین با اشاره به تحولات روزهای گذشته در سوریه افزود: مستکبران در جنگ سوریه متوجه شدند که تانک‌ها و لوازم آنها دیگر کارآیی ندارد و به‌وسیله داعش و النصره راحت‌تر می‌توانند خواسته ‌ای خودشان را عملی کنند.

وی با اشاره به آزادسازی حلب در سوریه تصریح کرد: مردم حلب پس از اینکه این شهر از چنگال تروریست‌ها آزاد شد جشن گرفتند اما غربی‌ها اعلام کردند که حلب را از دست داده‌ایم و جنگ باید آغاز شود.

این فرمانده مدافع حرم ابراز کرد: اگر کشورهایی مانند ایران، پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و فلسطین در کنار یکدیگر قرار بگیرند یک قدرت اقتصادی شکل خواهد گرفت.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه امروز جنگ‌ها مرز نمی‌شناسد، اظهار داشت: امروز انقلاب ما بزرگ شده و باید از همه آنهایی که چشم به انقلاب دارند دفاع کنیم.

سردار حق‌بین افزود: مستکبرین می‌گویند به یمن و سوریه حمله کردیم تا منافع خودمان را حفظ کنیم. ما نیز در دنیا منافعی داریم و مظلومین عالم منافع ما هستند. هر جا که مظلوم و مستضعفین حضور دارند ما باید از آنها دفاع کنیم.

وی گفت: باید به آنهایی که می‌گویند چرا جوانان ما را به خارج از کشور می‌برید و آنها را به کشتن می‌دهید بگوییم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر امروز با دشمنان در خارج از مرزهای جغرافیایی خودمان نجنگیم باید با آنها در مرزهای کشور و در کرمانشاه بجنگیم.

سردار حق بین گفت: اگر امروز که این فرصت به‌دست آمده تا با دشمنان یقه به یقه شویم و سر جایشان بنشانیم این کار را انجام ندهیم شهدا و آیندگان از ما می‌پرسند که چرا از دین و کشورمان دفاع نکردید.

وی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال قطع کردن ریشه اقتصادی ما هستند، گفت: اگر کشور و جامعه‌ای امنیت نداشته باشد نمی‌تواند تولید ثروت کند و هر روز جوانان آن جامعه بیکارتر خواهند شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان افزود: تروریست‌ها در سوریه قصد داشتند تا جای پایی برای خودشان ایجاد کنند و پس از آن به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند و ما امروز امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردیم و آنها جرأت نمی‌کنند به ما حمله کنند.

سردار حق‌بین با اشاره به عمیلات آزادسازی حلب، گفت: تروریست‌ها در حلب ۵ هزار نفر تلفات داشتند و ما آنها را به اسم داریم و یک هزار و ۷۶۰ نفر نیز کشته دادند اما شهدای ما کمتر از ۲۰ نفر بودند.

وی افزود: در روزهای هفتم، هشتم و دهم حمله تروریست‌ها به حلب را شاهد بودیم که آنها به زن و بچه‌های مردم نیز رحم نمی‌کردند. اینکه مردم ما آرام زندگی می‌کنند بسیار با ارزش است و باید قدرشناس رهبرمان باشیم که مسیر را شناختند و شهدا که بصیرت داشتند.

این فرمانده جبهه‌های مقاومت در سوریه اظهار داشت: در سوریه جنگ را برده‌ایم و کار تمام شده و فقط باید نگهداری پیروزی‌ها را مدیریت کنیم.

سردار حق بین خاطرنشان کرد: امروز وزیر امور خارجه ما در میز مذاکره در جایگاهی بالا حتی بالاتر از عربستان و آنهایی که ادعا دارند می‌نشیند و برای جهان تصمیم می گیرد و این دستاورد خون شهدا و خانواده‌های آنها است.

وی با بیان اینکه باید ایرانی درست کنیم که اقتصادش شکوفا باشد گفت: ما در ایران باید خانواده‌ها را به سمتی ببریم که دغدغه دین داشته باشند و فرزندانی تربیت کنند که از دین و اسلام حفاظت کنند./تسنیم