- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

میگویند چرا بر روی موشک می‌نویسید مرگ بر اسرائیل ،پس باید بنویسیم ای موشکی که می‌روی به سویش از جانب من ببوس رویش؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با اشاره به اتفاقات دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد:  یک موضوع خواص هستند ممکن است در یک دوره بدرخشند و نقش والایی را پیدا کنند و یا اینکه از مسیر خارج شوند و سقوط کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: یک جامعه ممکن است در یک دوره از زمان بدرخشند اما به‌مرورزمان بعضی از اقشار جامعه دچار افت شوند و به سمت افول حرکت کنند و آرام‌آرام سقوط کنند.

وی بابیان اینکه ممکن است دولت‌ها در دوره‌ای بدرخشند اما به‌مرورزمان دچار لغزش شده و از مشیر خارج شود گفت: ممکن است روزی دموکراسی در جهت اعتلای حکومت گام بردارد اما همین دموکراسی ممکن است در روزی دیگر زمینه لغزش را فراهم بکند.

سعیدی با اشاره به اینکه دموکراسی یک شمشیر دو لبه‌ای است که ممکن است در دوره‌ای در جهت اعتلا و در دوره دیگر زمینه لغزش را فراهم کند بیان کرد: اگر ما دقت نکنیم و جوان ما جمع نباشند و نیروی والایی توجه به حساسیت شرایط و پیوستگی و تکلیف وظایف خود نداشته باشد خدایی نکرده این انقلاب با چالش روبرو شود.

وی  با اشاره به اینکه انقلاب مهر ذلت را بر پیشانی طاغوت زد گفت: ممکن است یک امتی در دوره‌ای بدرخشد و قله‌هایی از عزت و عظمت را فتح کند و در روزی دیگر این عزت را از دست بدهد و راه خواری را در پیش گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه دیروز سالروز رحلت امام خمینی (ره) و روز رویش رهبری جدید مقام معظم رهبری بود افزود: امروز روز رویش انقلاب و آغاز حرکت انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه باید پای انقلاب اسلامی ایستاد گفت: باید در برابر تحریم‌ها صبر داشت و ایستادگی کرد.

سعیدی با طرح این سؤال که آیا در انقلاب اسلامی ما رویش و ریزش وجود دارد تصریح کرد: اصل انقلاب رویش عظیمی در این برهه از تاریخ بود، بعد از بعثت و حکومت حضرت امیر (ع) انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین رویش تاریخ است که به‌جز عصر بعثت این انقلاب بی‌نظیر بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف رویش داشته است گفت: رویش خارجی انقلاب در آنجایی بود که توانست دنیا را به حرکت دربیاورد که کسینجر یهودی نیز معترف این رویش بود و از آن به‌عنوان سونامی یادکرد که در دنیا را تکان داده و تحت تأثیر قرار داد.

وی با اشاره به صحبت معاون وزیر خارجه آمریکا درباره چهارمین قدرت دنیا بودن ایران پس از آمریکا، روسیه و چین خاطرنشان کرد: این گفته نشان‌دهنده رویش و قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی است و ما شاهد بودیم که این‌ها اگر اراده به جابجایی رئیس‌جمهوری در دنیا می‌کردند به‌سرعت این کار را انجام می‌دادند ولی امروز ما شاهد هستیم که پس از گذشت پنج سال همچنان در جابجایی بشار اسد ناتوان‌اند.

سعیدی با تأکید اینکه انقلاب اسلامی ایران ابداً ریزش نداشته است بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به جهت حضور رهبری در انقلاب اسلامی چه در زعامت امام خمینی (ره) و چه در دوران رهبر معظم انقلاب اسلامی این انقلاب همچنان باصلابت، قدرت و هوشمندی این انقلاب را رهبری و هدایت کردند.

وی بابیان اینکه انقلاب محکم و استوار سر جای خود ایستاده اما بقای آن شرایطی را می‌طلبد گفت: در انتخابات بخشی از واقعیت‌های تلخ برای جامعه روشن شد که در درون جامعه چه می‌گذرد که اگر هوشمندی نیروهای انقلابی نباشد مشکلاتی را پدید خواهد آورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رویش‌های انقلاب اسلامی در منطقه افزود: امروز حرف اول را در منطقه چه کسی میزند، امروز شما نفوذ معنوی ما از ساحل مدیترانه عبور کرده و تنگه باب المندب رسیده ولو دشمن با همه توان نتوانستند جلوی این نفوذ معنوی ایران را در جهان بگیرند.

وی به تأثیر انقلاب دررویش داخلی اشاره کرد و گفت: این انقلاب با ایران چه کرد بگذریم از صحبت‌های برخی کاندیدا که واقعاً جواب خدا و مردم را چه می‌خواهند دهند ولی بااین‌وجود ما از کجا به کجا رسیده‌ایم.

سعیدی بابیان اینکه پس از انقلاب اسلامی ایران در امت ما در سطح کلان شاهد پیشرفت بودیم افزود: ما درحرکت امت در سطح کلان همواره همراهی کردند ولی در مورد دولت‌ها گرفتار افت و ریزش بودیم و با مشکل مواجه بودیم و هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه پس از انقلاب اسلامی در جمع خواص شاهد رویش و ریزش بودیم بیان کرد: پس از انقلاب ما شاهد رویش عجیبی در خواص بودیم و هزاران نیروی نخبه در عرصه‌های مختلف درخشیدند.

وی بابیان اینکه متأسفانه ما در عرصه خواص پس از انقلاب شاهد ریزش فراوان بودیم اظهار کرد: کسانیکه روبروی امام در شهرهای مختلف ایستادند و پس از امام نیز عده‌ای تحت عنوان خط امام برای استحاله خط امام تلاش کردند و حکومت دینی را افیون ملت‌ها خواندند و گفتند باید کلام امام را در موزه‌ها دید ولی کسانیکه مدعی خط امام بودند هیچ حرفی در مقابل آن‌ها نزدند.

سعیدی با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفت: در ماجرای فتنه ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را دادند درحالی‌که امام می‌فرمود با تمام توان از آرمان فلسطین باید دفاع شود اما کسانیکه مدعی خط امام بودند هیچ موضعی در برابر این شعارها نگرفتند و این نفاق کینه‌ای بود که امروز نیز شاهد آن هستیم.

وی بابیان اینکه تأکید امام تکیه‌بر داخل بوده اما متأسفانه عناصر این مدعیان میگویند هنر ما در درون آبگوشت بزباش و قورمه‌سبزی است افزود: عدول از ما می‌توانیم و تبدیل آن به ما نمی‌توانیم نوعی ریزش نگرشی در خواص است و میگویند ما نمی‌توانیم در برابر آمریکا بایستیم و این ریزش خواصی است که در منصب‌های بالای نظام قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی میگویند چرا باید چیزی بگوییم که آمریکا ما را تحریم کند بیان کرد: میگویند چرا بر روی موشک می‌نویسید مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس به قول یکی از روزنامه‌ها باید بنویسیم ای موشک عظیمی که می‌روی به سویش از جانب من ببوس رویش؛ متأسفانه امروز با جماعتی مواجه هستیم که میگویند ما نمی‌توانیم.

وی عدول از مردم‌سالاری دینی به دموکراسی غربی را از دیگر ریزش‌های انقلاب دانست و افزود: در دموکراسی غربی چهار عامل دروغ و حیله و تهمت برای فریب مردم، پول برای فشار بر مردم، زور برای ماندن در قدرت و رقیب هراسی تأثیرگذار است که اگر این چهار عامل انحرافی وارد دموکراسی شود شاهد ریزش انقلاب خواهیم بود و آیا به‌راستی خواسته امام این بود.

سعیدی بابیان اینکه تهمت ۳۸ سال زندان و اعدام در زمان انتخابات از کجا نشأت گرفته است گفت: این سخن اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌هاست، دیروز رهبر انقلاب درباره دهه شصتی‌ها صحبت کردند.

وی با بیان اینکه اگر بچه‌های سپاه نبودند منافقان سر برخی آقایان را می‌بریدند گفت: و امروز ایستادگی پاسداران در برابر منافقان و داعشی‌ها و مقابله سردار سلیمانی با داعشی‌ها خوب ولی در آن زمان ایستادگی در برابر منافقان و داعشی‌های آن زمان بد بود.

سعیدی با اشاره به اینکه آیا خط امامی یعنی همین‌که سر قبر امام میثاق ببندیم گفت: عدول از شیطان بزرگ آمریکا به کدخدا آن، عدول از تداوم به سازش، عدول از انقلابی گیری به‌اعتدال ریزش است که دیروز تذکر دادند که عده‌ای عقلانی گری و اعتدال را مقابل انقلابی گری قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه‌های انقلابی گری عقلانیت و اعتدال است بیان کرد: آقایان میگویند آرمان‌گرایی تاریخ دارد، فقط پیامبر انقلابی بود ائمه اطهار دیگر نبودند، تصرف در واژه انقلاب و اعتدال از مشکلات امروز ماست.

وی بابیان اینکه یکی از مشکلات عمده ما سکوت خواص است تصریح کرد: این سند ۲۰۳۰ قطعاً از کاپیتولاسیون خطرناک‌تر است، اخلاق زدایی، معنویت زدایی از نظام آموزش پرورش و اختلال مسائل جنسی در آن دیده می‌شود که نه در شورای انقلاب فرهنگی و نه در مجلس درباره‌اش صحبت نکردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: چرا خواص صحبت نمی‌کنند، امام فرمود که والله گناه کبیره است که کسی فریاد نزند و مردم باید به خواص مراجعه کنند، متأسفانه عده‌ای مفت و مجانی در حال مصادره انقلاب هستند که سکوت آن‌ها علل مختلفی دارد

سعیدی با تأکید بر اینکه انقلاب ضابطه، قانون و الزاماتی دارد گفت: جامعه آسیب‌پذیر تحت تأثیر قرار می‌گیرد، خواص در محدوده خطر هستند اما در جمع مردم شاهد رویش فراوان ازجمله رویش در حجاب، عشق به معنویت، عشق به رهبری بودیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین عامل ریزش در جامعه عدول از خودباوری به خودباختگی است افزود: تغییر نگرش نسبت به دشمن و تغییر مناسبات که هیچ عاقلی از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود همین گرباچف علت سقوط خود را حضور مک‌دونالد با مساحت زیاد در کشورش می‌دانست و تغییر نگرش در مسئولین بسیار خطرناک است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه بار سنگین خودمان را روی دوش شورای نگهبان نیندازیم گفت: چهار نهاد خبرگان، قوه مجریه، قوه مقننه و شوراها را مردم انتخاب می‌کنند و آیا این چهار نهاد نقش در دین و نظام نقش دارند یا خیر که دارند.

وی به حضور ترامپ در منطقه و فروش تسلیحات به عربستان اشاره کرد و گفت: به عربستانی‌ها میگویند اگر از ما اسلحه نخرید ایران پدر شما را درمی‌آورد و ترامپ گفت ما باید از این‌ها بدوشیم و ۵۰۰ میلیارد دلار دوشید.

سعیدی بابیان اینکه یکی از آثار ریزش در جامعه رأی‌دهندگان به عوامل غرب‌گرا گرایش پیدا کنند افزود: شوروی زمانی که خواست در کنار آمریکا قرار بگیرد پایه‌های حکومتش نابود شد، تغییر محاسبات رئیس‌جمهور روسیه خوروچوف، تغییر محاسبات مردم که به دنبال مک‌دونالد افتادند، تغییر در بافت مجلس که دوما را عوض کردند زمینه‌های نابودی شووی را رقم زد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این انقلاب باید بماند گفت: ما از یک مرحله بعثت به‌عنوان آغاز اسلام، غدیر به‌عنوان استمرار اسلام، عاشورا احیای اسلام و امام زمان جهانی‌شدن اسلام را فراهم می‌کند و جمهوری اسلامی باید بتواند زمینه ظهور را فراهم کند.

————————————————————————————————————————————————–

انتهای پیام

منبع:فارس