- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

نفوذ گروهک منافقین در آمریکا/ چرا ترامپ به تروریست‌ها تمایل دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،سال گذشته میلادی، مقام‌های پیشین آمریکا، خواستار همکاری ترامپ با منافقین شدند… گذشت زمان نشان داد که دونالد ترامپ نیز بی‎تمایل به همکاری با تروریست‌ها نیست.

“گروهک منافقین” که به “تروریستی‌ترین سازمان جهان” معروف است، کارنامه ای پر از جنایت در ایران دارد و نزدیک به ۱۷ هزار نفر از مقامات رسمی و شهروندان ایرانی را به شهادت رسانده است.

با این حال، گروهک منافقین، از نفوذ قابل توجهی در میان سیاستمداران آمریکایی برخوردار است.

فاکس نیوز، پانزدهم ژانویه سال گذشته میلادی خبر داد که ۲۳ تن از مقام های ارشد پیشین آمریکا در نامه ای به “دونالد ترامپ”، خواستار همکاری وی با شورای ملی مقاومت [گروهک تروریستی منافقین] علیه ایران شده اند.

فاکس نیوز: مقام های پیشین آمریکا در نامه ای به “دونالد ترامپ”، خواستار همکاری وی با شورای ملی مقاومت، علیه ایران شده اند.

در همان زمان “جان بولتون” سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در برنامه فاکس نیوز  [2]حضور یافته و درباره این نامه توضیحاتی داد.

آقای بولتون در آن برنامه مدعی می شود که حامیان اصلی تروریسم جهانی، جمهوری اسلامی ایران است!

مصاحبه جان بولتون با فاکس نیوز  [2]در دفاع از نامه همکاری با منافقین

جان بولتون، پیشتر نیز در همایش های گروهک منافقین حضور یافته و به حمایت از تروریست ها پرداخته بود.

سخنرانی های مکرر آقای بولتون در دفاع از این گروهک بدنام، موجب شد که برخی ناظران سیاسی، وی را “حقوق بگیر منافقین” معرفی کنند.

حضور جام بولتون در مراسم های گروهک تروریستی منافقین

البته گذشت زمان نشان داد که دونالد ترامپ نیز بی تمایل به همکاری با تروریست ها برای ضربه زدن به ایران نیست. وی دوم فروردین ماه سال جاری اعلام کرد که جان بولتون را به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید منصوب کرده است.

مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا، سمت مهمی در کاخ سفید است و در سیاست‌گذاری و تصمیم‌های دولت در سیاست خارجی و استراتژی نظامی ایالات متحده نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

حضور جام بولتون در مراسم های گروهک تروریستی منافقین

ترامپ در توییتر  [3]خود نوشت: «خوشحالم که اعلام کنم که از تاریخ نهم آوریل سال ۲۰۱۸ جان بولتون مشاور جدید امنیت ملی من خواهد بود. من از ژنرال آچ ار مک مستر برای خدماتش و کار خارق العاده اش بسیار تشکر می کنم، ما همیشه دوست خواهیم ماند.»

بدین ترتیب، یکی از حامیان اصلی منافقین در کنار ترامپ قرار گرفت به این خیال که با کمک وی و متحدانش بتوان اقدامات بیشتری را علیه ایران انجام داد.

توییت ترامپ و اعلام انتصاب بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا

در آن زمان، بسیاری از تحلیلگران منطقه ای و بین المللی، هدف از انتصاب بولتون را “ترساندن ایرن از گزینه نظامی و اخذ امتیازات بیشتر از تهران” عنوان کردند اما به نظر می رسد، روابط نزدیک بولتون با منافقین و تمایل ترامپ برای میدان دادن به این گروهک ترویستی نیز در این انتصاب، بی تاثیر نبوده است.

اتفاقات اخیر حاکی از آن هستند که سیاستمداران آمریکایی و رئیس جمهور این کشور برای ضربه زدن به ایران از هیچ تلاشی حتی همکاری با تروریست های بدنام، ابایی ندارند و ترجیح می دهند، “مبارزه با تروریسم” و “دفاع از حقوق بشر” را در حد شعار و ابزاری برای بهره برداری سیاسی نگاه دارند.

گفتنی است، واشنگتن پست  [4]هم اخیرا در مقاله ای به قلم جیسون رضائیان که برای اولین بار به زبان فارسی در این سایت منتشر شده، نسبت به خطر نفوذ منافقین در کاخ سفید هشدار داده است.

جیسون رضائیان، خبرنگار ایرانی آمریکایی واشنگتن پست، در این مطلب جان بولتون را از حامیان گروهک تروریستی منافقین دانسته و نوشته است: «نظرات جنگ طلبانه جان بولتون درباه ایران دقیقاً بازتاب مواضع اسرائیل، عربستان سعودی و یکی از مهمترین شرکای ایدئولوژیک وی یعنی سازمان مجاهدین خلق است.»

رضائیان در ادامه با ارائه توضیحاتی در خصوص سازمان منافقین، از نفرت عمیق مردم ایران از این سازمان سخن گفته و در ادامه می نویسد: «اکثر ایرانیان از این گروه به خاطر رفتار خائنانه‎شان و جنگیدن در کنار دشمن نفرت دارند و بسیاری از مردم ایران در داخل کشور فارغ از گرایش‎های سیاسی هنوز هم آن‎ها را به نام منافقین خطاب می‌کنند.»