- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

بچه ها! اشتباه نکنید امروز هم جنگ ادامه دارد!/نفوذی ها بدجور رخنه کرده اند!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،امروز باید مراقب باورها و ایمانمان باشیم تا از دست نرود و باید همچنان در میدان باشیم تا ثابت کنیم حاشا که بسیجی میدان را خالی کند.

 کاروان در مشهد شهیدان هویزه پیاده شد. حس غریبی وجود همه بچه ها را گرفته بود؛ آنها قدم بر خاک می گذاشتن که روزگاری جمع زیادی از جوانان وطن برای اینکه حرف امامشان زمین نماند پیکرشان زیر شنی تانک رفت.

مسئول کاروان در آنجا از خانواده ای گفت که به دلیل پناه دادن به یک خلبان توسط بعثی زنده به گور شدند! مسئول کاروان از خاطرات دفاع مقدس گفت تا اینکه در آخر جملاتش به نکته جالبی اشاره کرد:

بچه ها! اشتباه نکنید امروز هم جنگ ادامه دارد!/دوباره امام فرمان داده تا این محاصره باید شکسته شود/ امروز میدان عملیاتمان، فصای مجازی است/ باید مقاومت کنیم و به دشمن سیلی بزنیم/نفوذی ها بدجور رخنه کرده اند!

“عزیزان! در حالی شما امروز به هویزه پا گذشتید که دیگر خبری از محاصره نیست؛ خبری از تانکها و چندین لشکر به این خاکریز وجود ندارد؛ در حالی پا در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس گذاشتید که دیگر بویی از بمبهای شیمیایی نیست؛ دیگر گاز خردل و خمسه خمسه ای وجود ندارد! آخه دیگه جنگی نیست که بخواهیم خودمان را امتحان کنیم که ببینیم می شود مانند بچه های علم الهدی جا نزنیم و با حداقلها جلوی چندین لشکر تا دندان مسلح بمانیم! دیگه برای جزایر تهدیدی وجود ندارد که بخواهیم همچنان بچه های خیبر و بدر آنها را حفظ کنیم با این دلیل که: چون #امام گفته بود!

دیگه خرمشهر زیر چکمه های بعثی نیست که بخواهیم با دست خالی ۳۵ روز مقاومت کنیم تا مانند فهمیده نهایتا خود را زیر تانک بیندازیم! و یا چون بهنام محمدی با سن کم هم مقابل افسران کارکشته دشمن ایستادگی کنیم…!

مسئول کاروان همه اینها را گفت اما در ادامه سخنانش گفت: بچه ها! اشتباه نکنید امروز هم جنگ ادامه دارد! هنوز ما از جنگ فارغ نشدیم. زمانی جنگ ما تمام می شود که یا استکبار نباشد و یا ما از استکبار ستیزی دست برداریم! که آن زمان، زمان ذلت ماست!

گاز خردل آن روز، زخم زبانها و نیش و کنایه های امروز است تا شما را از میدان به در کنند! امروز تانکهای دشمن از طریق امواج رسانه ها ما را محاصره کرده اند تا ما را نسبت به ارزشها و آرمانها انقلابمان بی انگیزه کنند!
امروز هم ما در هویزه هستیم دشمن دنبال گرفتن خاکریز است آیا ما مقاومت می کنیم؟! بارانی از شبهه بر سرمان ریخته است، مراقب باشید می خواهند تا ما را نسبت به فرمانده بدگمان کنند.

تفکری وجود داشت که می گفت مقاومت بی نتیجه است باید کار را با گفتگو پیش ببریم و از این رو بچه هایی که در هویزه و خرمشهر مقاومت کرده بودند را تنها گذاشتن و آنهایی که در پی مقاومت بودند را تحقیر می کردند! امروز هم همان زمزمه ها وجود دارد!

مگر آقا نگفت خرمشهرها در پیش است؟خرمشهرِامروز زمینی نیست، خرمشهر امروز آرمانی و دلی است!

امروز بجای خمسه خمسه و خاکریزهای نونی شکل و موانع مین، فساد اقتصادی و فرهنگی را جایگزین کرده اند! امروز نیروی دشمن در قالب مدیر ناتوانی است که با حرف و عمل خود، هدفی جز دلسرد کردن من و تو ندارد!

هر عملیاتی که نتوانستیم به خواسته های خود برسیم پای یک #نفوذی درمیان بود و امروز هم نفوذیها بدجور رخنه کرده اند! مراقب باشیم همچون والفجرمقدماتی کالک عملیات توسط نفوذیها به دشمن تقدیم نشود! دلسردکردن مردم رمز عملیات دشمن است.

امروز میدان عملیاتمان، فصای مجازی است که بدجور دشمن در آن مانور می دهد! بی تفاوتی در این میدان تا الان نیروهای زیادی از ما گرفته است! پیشروی های زیادی دشمن داشته است! فرمانده دستور #آتش_به_اختیار داده است!

مراقب باشیم در اجرای این فرمان به خط دشمن و دشمنکها بزنیم! و آتش ما قرارگاه آنها گرم نکند!

امروز ما محاصره نفوذیها و افکاری هستیم که می خواهند ایرانی را ناتوان جلوه دهند که باید واردکننده باشیم تا صادرکننده!

امروز دوباره امام فرمان داده تا این محاصره باید شکسته شود! مثل محاصره مهران و آبادان که دیروز شکسته شد!

امام دوباره فرمودند: باید مقاومت کنید و به دشمن سیلی بزنیم! مانند سیلی دشمن در شلمچه و پاوه و اروند خورد!

امروز باید مراقب باورها و ایمانمان باشیم تا از دست نرود و باید همچنان در میدان باشیم تا ثابت کنیم حاشا که بسیجی میدان را خالی کند.