- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

رئیس‌جمهور گفت اگر مجلس شرط بگذارد به مجلس نمی‌آیم

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: رئیس‌جمهور در دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با وی عنوان کرد که من در روز چهارشنبه فقط مطالب خودم را مطرح می‌کنم و اگر مجلس شرطی برای حضور من در مجلس بگذارد به مجلس نمی‌آیم.   

 محمدعلی مددی با اشاره به صحبتهای شب گذشته احمدی‌نژاد در دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با وی پیرامون اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در محدودیت اختیارات قوه مجریه است و من هر زمان که تشخیص بدهم که فاز دوکم هدفمندی یارانه‌ها قابل اجراست آن را اجرایی می‌کنم.

 وی افزود: رئیس‌جمهور در مورد حضور خود در جلسه مجلس گفت که حضور در مجلس حق قانونی من است و هر وقت که بخواهم با حضور در مجلس مطالبم را مطرح می‌کنم و نمایندگان مجلس نیز باید گوش بدهند.

 نماینده مردم میان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس‌جمهور عنوان کرد که من در چهارشنبه روز فقط مطالب خود را در مجلس مطرح می‌کنم و چنان‌چه مجلس برای حضور من در جلسه علنی روز چهارشنبه شرط بگذارد من به مجلس نمی‌آیم.

 رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد اظهار داشت که من به قانون اساسی اعتقاد راسخ دارم و برای اجرا و حفظ و حراست از آن سوگند یاد کرده‌ام، رئیس‌جمهور گفت که من طبق قانون عمل می‌کنم و هرجا که لازم باشد تذکر می‌دهم، هرجا که لازم باشد صحبت می‌کنم و هرجا که لازم باشد اجرا می‌کنم.

 مددی ادامه داد: رئیس‌جمهور همچنین عنوان کرد که من سوگند یاد می‌کنم که بر خلاف شائبه‌های موجود سخنی در جهت تضعیف قوه مقننه بر زبان نیاورده و نمی‌آورم و بر تعامل میان قوای سه‌گانه معتقدم./فارس