- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جمعه های«شهدایی»احرار/ زندگینامه شهید علی اکبر آشوبی، شهرستان املش

گروه ایثار و مقاومت  پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،جمعه های«شهدایی»احرار/ زندگینامه شهید علی اکبر آشوبی، شهرستان املش

شهید علی اکبر آشوبی یکی از شهدای نوجوان شهرستان املش در سوم خرداد سال هزار و سیصد و چهل و هشت در املش به دنیا آمد و دوران ابتدایی تحصیل را در همین شهر سپری نمود . شهید علی اکبر آشوبی جوانی مومن ، متعهد ، رئوف و مهربان بود و کمک به دیگران را وظیفه خود میدانست و از هیچ کمکی به هم نوعان دریغ نمی نمود به طوری که مورد علاقه فراوان بستگان و آشنایان بود . علی اکبر همیشه و در همه حال از احوال دوستان و آشنایان جویا می شد و صله ارحام را خیلی دوست داشت و ازکمک و یاری رساندن به خانواده و اطرافیان لذت می برد و پا به پای پدر و مادر در امورات زندگی تلاش می نمود . همچنین شهید همراه دوستان در راهپیمایی ها و تظاهرات دوران انقلاب شرکت فعال داشت و همواره گوش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بود و دستورات امام خمینی (ره) را دقیقاً انجام می داد .

شهید علی اکبر آشوبی در دوران نوجوانی به عضویت بسیج ناحیه املش درآمد و با همین عضویت به جبهه های نبرد اعزام شد و سرانجام پس از یکسال حضور در جبهه ها در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

وصیت :

شهید با بدست گرفتن پرچم اسلام به همه اعلام کرد ، من از شما عزیزان می خواهم که نگذارید پرچم اسلام به زمین بیفتد .

راه شهیدان را ادامه دهید و با عمل به دستورات قرآن و اطاعت از رهبری دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنید و مسئله امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید .