- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

نوروز«شهدایی» احرار/ وصیت نامه شهید شهید حبیب اله علی دوست شهرستان ماسال

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]: نوروز«شهدایی» احرار/ وصیت نامه شهید شهید حبیب اله علی دوست شهرستان ماسال

 در نهم فرودین ماه سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با درود فراوان به تمامی شهدای راه حق و آزادی که جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند و مردانه در میدان نبرد با خصم زبون به پیکار پرداختند . و  با سلام و درود بی پایان بر تمامی خدمتگذاران جمهوری اسلامی ایران و سلام و  درود بر رهبر بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی .

و سلام بر رئیس جمهور عزیز و مهربان که جان را راه در خطر انداخته و فدای جمهوری اسلامی نموده است. اکنون بیش از ۷ سال است که میهن اسلامی مان به جرم اسلامی بودن مورد هجوم تمامی کفر گردیده و چون استوار و محکم به بلندای کهکشانها قد علم کرده و در برابر همه کفر ایستادگی و مقاومت می نماید .

اینجانب وظیفه اسلامی و انسانی خود را حس نمودم وقت را غنیمت شمرده وارد میادین نبرد علیه ظلمت گشتم تا دین خود را نسبت به اسلام ادا نمایم .

و از خداوند تبارک و تعالی طلب عفو و آمرزش می نمایم که بر گناهان گذشته من قلم عفو بکشد و اگر در این راه شهادت نصیب این بنده گنه کار خدا گشت، مرا با شهدای کربلا، صفین و بدر محشور نماید. و از خداوند می خواهم که این جهاد اصغر را از من قبول نماید اگر چه تا به امروز نتوانسته ام به جهاد اکبر  بپردازم از خداوند منان طلب مغفرت و آمرزش مسئلت دارم . انشاء الله