- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جمعه های«شهدایی»احرار/ وصیت نامه شهید ابوالفضل خانی پور شهرستان لاهیجان

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]: هرجمعه باشما باشهدائیم؛ جمعه های«شهدایی»احرار/ وصیت نامه شهید ابوالفضل خانی پور شهرستان لاهیجان

بنام خدا

چه خوب است مرگ ، آگاهانه باشد و من این مرگ سرخ را ، آگاهانه پذیرفته ام و در راهی گام برداشته اند که سرور شهیدان حسین بن علی گام برداشت تا با احیای خون خویش اسلام را زنده کنم و با شهادت به آرزوی دیرینه ام که همه لیاقت آن را ندارند برسم .

برادران و خواهران ایرانی می رویم تا بنیاد زور و ستم را از بنیان بر کنیم و آن را به دست تلاطم امواج بسپاریم . می رویم تا جلوی هر سنگر را بگیریم ، ننگ و نفرت بر کسانی باد که در برابر یاران با وفای امام و حکومت اسلامی مقاومت می کنند . می رویم تا به احد الحسینین برسیم و شعار روح بخش توحید را به بوته عمل بنشانیم و همه با هم با ندای وجدان ، شعار (( یا مرگ در راه خدا یا پیروزی )) و (( یا بکش یا بمیر )) را به ضمیمه جنگ جنگ تا پیروزی لقمه ساز کنیم .

وقت طلاست . بهترین توشه برای آخرت تقوی است . دنیا کشتزار آخرت است . عالم محضر خداست .

امر به معروف و نهی از منکر کنید ، باشد تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوید .

بیائید در قبال این ایثار جان ، به خود آئیم و پیمان ببندیم ، که حافظ خون شهدا باشیم برادران عزیز به جبهه بیائید تا با ایثارگریهای برادران رزمنده بسیجی آشنا شوید .

برادران ، پدران و خواهران نکند مانند اهل کوفه شوید و امام راتنها گذراید . بیائید قلبهایتان را از هر گونه گناهها و آلودگیها بزدائید و پاک شوید .

نکند ای مردم مسلمان ، در کارهایتان غفلت کنید که این همه خون مقدس شهیدان انقلاب اسلامی ، به هدر برود و به هدف نهائی که حکوممت جهانی مسلمین است نرسیم . پدران و مادران سخنان بنده با شماست . برای رسیدن به حکومت اسلامی ، تا آخرین قطره خون خویش بجنگید تا مهدی منجی عالم بشریت ظهور کند و جهان را از عدل و داد پر نماید و مستضعفین حکومت را در دست بگیرند و وارث زمین شوند و این وعده است که خداوند بزرگ فرموده است .

پدران و مادران در این زمان مسئولیت شما زیاد است ، وظیفه اصلی تان این است که فرزندان صالح به اجتماع تحویل دهید تا جامعه مسلمین افتخار کند و آنان را با آغوش گرم استقبال کرده تا برای خدمت به جامعه مسلمین مشغول شوند .