- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

سرمربی شاهین رودسر: به یک امتیاز دست‌یافتیم/در بازی‌های آتی برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل، [1]محسن نصرالله‌زاده  با اشاره به پیروزی در ضربات پنالتی مقابل شهرداری سمنان، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی نامساعد، زمین از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود و بازیکنانمان نمی‌توانستند چارچوب را به‌خوبی پیدا کنند، موقعیت‌های زیادی مقابل تیم شهرداری سمنان خلق کردیم ولی از آن‌ها به‌خوبی استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری سمنان از معدود موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کرد، افزود: تیم حریف بسیار باتجربه بوده و از قبل می‌دانستیم، بازیکنان چارچوب شناسی دارند، در آنالیز بازی به بازیکنانمان این مسئله را گوشزد کرده بودیم و توانستیم بازی را به‌خوبی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شاهین رودسر با تأکید بر اینکه از کسب یک امتیاز رضایت ندارد، خاطرنشان کرد: پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافی، در ضربات پنالتی مقابل حریف به پیروزی دست پیداکرده و به یک امتیاز دست‌یافتیم ولی از این تک امتیاز راضی نبوده و در برابر دیدگان هوادارانمان تنها به پیروزی فکر می‌کردیم، در بازی‌های آتی با تمرکز بیشتری به میدان رفته و برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

نصرالله‌زاده با اشاره به اینکه بازیکنان شهرداری سمنان چند فصل کنار هم، بازی می‌کنند، تصریح کرد: بازیکنان این تیم علاوه بر شهرداری سمنان، چند فصل نیز در شهرداری تبریز با یکدیگر همبازی بوده و سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی لیگ برتر ایران رادارند، اغلب بازیکنان این تیم، ملی‌پوش بوده و کسب یک امتیاز مقابل این تیم، کار بزرگمان را نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شاهین رودسر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان مقابل تیم فوتبال شهرداری سمنان در وقت‌های قانونی و اضافی به‌تساوی سه بر سه دست‌یافته و با پیروزی در ضربات پنالتی با نتیجه شش بر چهار موفق به کسب یک امتیاز شد.