- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

امام جمعه رشت : جهاد سازندگی با تکیه بر روحیه جهادی در مناطق محروم خدمات زیادی ارائه کرد

به گزارشاحرارگیل، [1] نماینده ولی فقیه در گیلان ، در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی رشت ، بااشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب ، گفت: دشمنی که بارها و بارها برای ملت ما مشکل ایجاد کرده و حتی با سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ، جان صدها مسافر بیگناه را گرفت، مذاکره را بهانه قرار داده است.

آیت ا… فلاحتی ، با تاکید بر پیام واضح و روشن مقام معظم رهبری به میانجی گری ژاپن ، افزود: سابقه و گذشته امریکا ثابت می کند این بار هم نقشه ای جدید و شوم در سر دارد.
وی خاطرنشان کرد : وقتی طرف مقابل نتایج مذاکرات قبلی زیر پا گذاشته و به تعهداتش عمل نمیکند ، برای مذاکره دوباره شایستگی ندارد.
خطیب جمعه رشت ، در ادامه ، بااشاره به سخنان برایان هوک ، نماینده امریکا در امور ایران ، که موشک های ساخت ایران را فتوشاپ و غیرواقعی عنوان کرده بود ، گفت : واقعی یا غیرواقعی بودن پیشرفت ایران در صنایع موشکی به تایید یا تکذیب شما نیاز ندارد و اگر آن را غیرواقعی می دانید ، چرا به همه جا سرک می کشید و تمام تلاش خود را گذاشته اید تا جلوی این صنعت دفاعی را بگیرید؟
آیت ا… فلاحتی در بخشی دیگر از خطبه ها به ۲۷ خرداد ، سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی اشاره و خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی با تکیه بر روحیه جهادی در همه جای کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم خدمات زیادی ارائه کرد و امروز نیز با وام گرفتن از این روحیه میتوان در رونق تولید به پیشرفت های مهمی دست یافت.