- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

امنیت پایدار کشور مرهون فداکاری های شهداست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛سردار محمدعلی حق‌بین بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره ۱۴۱ شهید والای مقام رحیم آباد در مسجد جامع برگزار شد با اشاره به اینکه برای حفظ این انقلاب و نظام خون‌های زیادی داده شده است، اظهار کرد: جهان خواران، اسلام را بخشی از قلمرو خود می دانستند و در گذشته کسی حق تبلیغ دین و گریه برای امام حسین (ع) را نداشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه شاهد قدرت اسلام در جهان هستیم، افزود: انقلاب اسلامی امروز به یک منشور و مکتب تبدیل شده که این نیز به همت مردم و شهدا بدست آمده است.

سردار حق‌بین با اشاره به اینکه امروز اسلام به مرکز مبارزه با جهانخواران بوده و در حال پیشروی و رسیدن به قله‌های بزرگی است، گفت: امروز در حلب و موصل و برخی دیگر از شهرهای عراق شاهد مقابله با قدرت های سطله‌جو هستیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما درس ایستادگی و مقابله در محاصره اقتصادی و فشار را یاد داده‌اند، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه از قدرت و اقتدار بالایی برخوردار که این نیز به واسطه خون شهدا به دست آمده است.

سردار حق‌بین با اشاره به اینکه امروز در حال شکستن آرایش دشمن هستیم و پایگاه‌های آنها در منطقه یکی یکی در حال جمع آوری شده است، افزود: شهدا هویت و تاریخ انقلاب و نظام هستند و امنیت پایدار کشور مرهون همین عزیزان است.

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از حریم دین و اسلام از جان خود گذشتند تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام محقق شود، ادامه داد: هیچکس نمی‌تواند بگوید به تنهایی برای نظام افتخار کسب کرده است.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ قدس گیلان هنر انقلاب را مربوط به امام و یاران او دانست که این انقلاب را به این زیبایی رقم زدند، بر لزوم حفظ و حراست از خاطرات شهیدان و انتقال آرمان‌های آنها به نسل جدید تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای شکستن قدرت و اقتدار این نظام و انقلاب تلاش کرده و از هر توطئه‌ای استفاده می کنند، اظهار کرد: متاسفانه در برخی برهه‌های زمانی بی بصیرتی انجام داده‌ و پشت سر رهبری حرکت نکرده‌ایم./مهر