- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

توئیت پناهیان، جیغ آشنا و یک جواب خوب +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛ [1] حجت الاسلام علیرضا پناهیان در ادامه انتشار توئیت های انتقادی از دولت آقای روحانی با محوریت لزوم تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد برای نظارت بر دولت، نوشت: «‏استیضاح رئیس جمهور کار مجلسی که اکثرا طرف‌دار دولت‌اند نیست. این مجلس نه می‌تواند بر دولت نظارت کند و نه جلوی عملکرد غلط دولت را بگیرد. برای استیضاح به یک مجلس مستقل و قدرتمند نیاز است. آن‌گاه دیگر لازم نیست دو سال دیگر شاهد رنج مردم و بحران‌های آمریکایی-سعودی در کشور باشیم.»

این توئیت پناهیان با واکنش حسام الدین آشنا، مشاور رسانه ای رئیس جمهور روبرو شد. آشنا در این باره نوشت: «۱. شورای نگهبان صلاحیت رؤسای جمهور و نمایندگان مجلس را احراز می‌کند. ۲. مردم آنان را انتخاب می‌کنند. ۳. نمایندگان ملت می‌توانند مطابق قانون، رؤسای جمهور و وزیران را استیضاح نمایند.
چه‌کسانی و چگونه می‌توانند سخنرانان منصوب تلویزیونی را احراز صلاحیت و انتخاب و استیضاح ‌کنند؟»
حجت الاسلام جلیل محبی، دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر در واکنش به درخواست کنایه آمیز آشنا مبنی بر احراز صلاحیت خطیبان مورد استفاده در صداوسیما نوشت: «۳۰ هزار نفری که دردانشگاه امام صادق علیه السلام و پنج هزارنفری که دردانشگاه هنر پای منبر آقای پناهیان میآیند و هزاران نفری که درسراسر کشور و خارج ازکشور صحبت‌های او را از طریق فضای مجازی و لوح های فشرده، پیگیری میکنند تایید صلاحیتش میکنند. چند نفر حاضرند دین خود را از آقای ‎آشنا بگیرند؟»
محبی همچنین در توئیت دیگری یادآور شد: «‏نوجوان که بودیم شب های عاشورا هیات مسجد زینب خیابان سینا مهمان مسجدمان بود. آن موقع آقای پناهیان تلویزیون نمیرفت. فضای مجازی هم نبود. اما شلوغ ترین شب مسجد ما در طول سال همان شب بود. مساجد اطراف هم خلوت میشد. یادمان باشد تلویزیون دنبال پناهیان دوید…»
منبع:جهان نیوز