- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جمعه های«شهدایی»احرار/ وصیت نامه شهیدمحمدعیسی محمدپور بهادرمحله از شهرستان رودسر

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما باشهدائیم ؛جمعه های«شهدایی»احرار/ وصیت نامه شهیدمحمدعیسی محمدپور بهادرمحله از شهرستان رودسر .

شهیدمحمدعیسی محمدپور: در هنگام تشییع جنازه ام به رویم گل و گلاب بپاشید و خواهشم این است که گریه و شیون نکنید و هر وقت خواستید برایم گریه کنید برای سردار آزادگان امام حسین (ع) و شهدای کربلا و هزاران شهید بی کفن و گمنام گریه کنید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید عیسی محمدپور

سلام و درود فراوان بر امام امت خمینی کبیر، رهبر امت اسلامی ایران و سلام به ارواح پاک شهیدان ارزنده انقلاب اسلامی از شهدای صدر اسلام تا شهدای کربلای خمینی خصوصا شهیدان مظلوم جنگ تحمیلی، سلام بر هزاران معلول و مجروح انقلاب که با دادن تمامی اعضای بدن خود و با نثار جان و مال برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اسلام عزیز خدمت کرده و می کنند. سلام بر تمامی فرزندان سلحشور این آب و خاک و جوانان غیور ایران اسلامی که دلیرانه و با همتی بلند و استوار به دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی هستند.
اینجانب عیسی محمدپور
 که برای دومین بار به جبهه های جنگ حق علیه باطل روانه شدم، وصیت نامه خویش را به شرح زیر اعلام می دارم :

خدای را شکر می کنم که به من قوت و نیروی ایمان عطا کرد و من به جبهه ها شتافتم و در کنار دیگر همرزمانم به دفاع از حریم اسلام و قرآن می پردازم.

پیغام من به امت اسلامی ایران این است که از روحانیت مبارز و آگاه و انقلابی کمال پشتیبانی را بکنند زیرا روحانیت بود که ما را از تاریکی ها و ظلمات به سوی نور هدایت نمود. سخنان امام همچون گوهر های گران بها و بی نظیری می باشد، از جان و دل سخنان را در گوش هایتان فرو کنید و او را یار و یاور باشیدو از او جدا نشوید و مانند مردم کوفه نباشید که فردای قیامت نزد پروردگار عز و جل شرمنده و رو سیاه شوید.

شهید عیسی محمدپور

ای جوانان برومند و غیور این مرز و بوم؛ همه تان برخیزید با یک دست قرآن را و با دستی دیگر سلاح را گرفته و از جمهوری اسلامی دفاع کنید و برای آزادی تمامی ملت های محروم بپا خیزید که مردم مسلمان عراق و مردم محروم لبنان و فلسطین و کربلا و قدس عزیز در انتظار گام های استواراتان می باشند.

و ای جوانان برومند، در بستر نمیرید که علی علیه السلام در محراب عبادت و سرور آزادگان امام حسین علیه السلام در لباس رزم و نبرد با کفار شهید شد.

و ای پدر و مادران؛ فرزندانتان را روانه جبهه ها کنید بدانید که ایران حق است و امام حق است و امروز اسلام احتیاج به جوانانی شجاع دارد پس یاری کنید خمینی این فرزند حسین را وگرنه فردای قیامت نزد مولایم علی (ع) و نزد مادرم زهرا (س) و نزد خواهرم زینب (س) شرمنده و رو سیاه خواهید شد.

امام علی علیه السلام فرمودند : ” إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّهِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّهِ أَولیائِهِ ” ، جهاد دری است از درهای بهشت که خداوند آنرا برای دوستان خاصش می گشاید. و چقدر زیباست شهادت در راه خدا که همانند گل محمدیست و وارثان خون شهید از آن می بویند.

پس بر همه شما واجب است که از اسلام و قرآن و جمهوری اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی دفاع کنید. من موقعی که شهید شدم حاضر نیستم آنانی که به ولایت فقیه و رهبری امام اعتقاد ندارند بر سر جنازه ام حاضر شوند. آنان را از جنازه ام دور کنید و احدی برای من گریه نکند. تو ای پدر و مادرم؛ در هنگام تشییع جنازه ام قامتتان را بلند گیرید و ندای الله اکبر و خمینی رهبر سر دهید.

اما تو ای پدر و مادرم؛ من امانتی بودم از خداوند باری تعالی نزد شما، اکنون اسلام در خطر است و شما با دو دست ادب شهیدتان را به خداوند سبحان و قرآن کریم و به امام خمینی تقدیم کنید و این پیغام مرا به رهبرم برسانید بگویید می بخشید که نتوانستم از این بیشتر سربازی فداکار برایتان باشم و در هنگام تشییع جنازه ام به رویم گل و گلاب بپاشید و خواهشم این است که گریه و شیون نکنید و هر وقت خواستید برایم گریه کنید برای سردار آزادگان امام حسین (ع) و شهدای کربلا و هزاران شهید بی کفن و گمنام گریه کنید.

و تو ای همسر جوانم؛ می بخشید که نتوانستم بمانم چون اسلام در خطر است و این را بر همه ترجیح دادم، دشمن به حریم اسلام و مرزهای مسلمین حمله ور شده است، ماندن بر من جایز نیست خداوند به شما صبر عنایت فرماید و انشاالله یکدیگر را در روز قیامت ملاقات خواهیم کرد. در آخر صحت و سلامتی و طول عمر برای امام خمینی و پیروزی اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی سپاه اسلام بر کفر از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

والسلام          محمدعیسی محمدپور

——————————————-

مشخصات شهید

نام : محمدعیسی محمدپور بهادرمحله          نام پدر : عباس

محل تولد : گیلاکجان – بهادرمحله           تاریخ تولد : ۱۳۴۴/۰۳/۰۱ 

تحصیلات : دوم نظری                           تاریخ شهادت : ۱۳۶۴/۰۳/۰۶

محل شهادت : مریوان                            یگاه اعزامی : سپاه

وضعیت تاهل : متاهل                            مزار شهید : گلزار شهدای گیلاکجان