- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

سردار حمزه فلاح: دشمنان بدانند میلیون‌ها قاسم سلیمانی در کشور رویش یافته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛ [1] سردار حمزه فلاح بعد از ظهر سه شنبه در مراسم اجتماع بزرگ مردم فومن در بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در میدان ولیعصر (عج) فومن با گرامیداشت یاد و خاطره همه کسانی که در محور مقاومت ایستادگی کرده اند، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت برای جهان اسلام بود.

سردار فلاح با بیان اینکه قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان، مرد مقاومت، ایستادگی، خستگی ناپذیر بود، افزود: سردار سلیمانی از ابتدای جنگ فرمانده تیپ و لشکر بود و در صحنه همه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم با تدابیری که در کشورهای منطقه انجام داد طومار داعش را پیچید، گفت: این شهید بزرگوار نه تنها افتخار ایران اسلامی بلکه با فتوحات خود افتخار تمام جهان اسلام محسوس می‌شود.

سردار فلاح در ادامه با بیان اینکه اسم سلیمانی سرباز ولایت بود و بارها این موضوع را ثابت کرد، تصریح کرد: سردار سلیمانی هر زمان به که نزد رهبری شرفیاب می‌شدند به عنوان یک سرباز همواره سرش پایین بود اما در مقابل دشمنان با صلابت، عزت و افتخار سرش بلند بود.

وی با اشاره به اینکه امروز امت اسلام عزادار سردار شهید قاسم سلیمانی و یارانش هستند، تأکید کرد: دشمنان بدانند قاسم سلیمانی یک نفر بود که شهید شد اما اکنون میلیون‌ها قاسم سلیمانی در کشور رویش یافته است.

سردار فلاح با بیان اینکه قاسم سلیمانی بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی چنان درسی به دشمنان داد تا ابد فراموش نخواهد شد، ادامه داد: حاج قاسم زمانی در لبنان، سوریه، افغانستان، عراق محور وحدت و همدلی بود و زمانی که نیروهای حشت الشعبی را ساماندهی کرد تنها از نیروهای مسلمان استفاده نکرد بلکه سوری، عرب، مسیحی و مسلمان شیعه در این گروه در کنار هم در مقابل داعش و گروه‌های تکفیری ایستادند.

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش سبب همدلی همه اقشار مردم و ملت‌های مظلوم امت اسلامی و حتی جهان شد، گفت: حضور این اجتماع گسترده نشان دهنده جایگاه این شهید در میان مردم منطقه و جهان و تیر خلاصی بر پیکر دشمنان اسلام است.

سردار فلاح در ادامه به نزدیکی ابوالمهدی به سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: آنها سال‌های سال در کنار هم در محورهای مقاومت بودند امروز نیز در کنار هم مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا یک جنایت جنگی است، گفت: آمریکا بیش از ٢٠٠ سال در منطقه حضور دارد و هیچگاه موفق نبوده و این بار نیز موفق نخواهد شد. محور مقاومت خود انتقام خواهد گرفت.

سردار فلاح با اشاره به اینکه پاسخ ایران نیز به این جنایت سخت و کوبنده خواهد بود، تأکید کرد: ملت ایران و همه ملت‌های مسلمانان خواستار انتقام سخت از آمریکا هستند و ما هرگز نخواهیم گذاشت خون این شهدا پایمال شود.