- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

نوروز«شهدایی» احرار/ شهید مرتضی خادمی رودسر: در رویاروئی اسلام و کفر قرار داریم

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛نوروز (تعطیلات) امسال نیز با شما باشهدائیم؛نوروز«شهدایی» احرار/ شهید مرتضی خادمی: هشدار می دهم که ما در رویاروئی اسلام و کفر هستیم.

وصیت نامه شهید مرتضی خادمی شهرستان رودسر

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان

با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و امت شهید پرور ایران و درود بی پایان نثار ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که با خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردند . قلم بدست گرفته و چند کلمه ای جهت وصیت به خانواده ام و امت شهید پرور را به کاغذ می آورم ولی با وجود این اوضاع هنوز به خاطر نمی آورم که از کجا شروع کنم .

از اسلام ، از قرآن ، شهدا ، از سیدالشهدا، از جنگ ، از رزمندگان ایثارگر و … آری مسئله سید الشهدا بزرگ است بهمین خاطر از آنجا شروع می کنم .

به مولای عاشقان سلام می کنم  که عشق او قلبهای عشاق مکتبی را جریحه دار کرده است به حسین و ۷۲ یار باوفا و لب تشنه صحرای کربلا درود می فرستم که عاشق آنان و یاران حسین را دیوانه خود ساخته است . حال باید از ارزشهای رزمندگان اسلام صحبت کرد . رزمندگان اسلام دنباله روی راه انبیا و سید الشهدا ( ع ) هستند .

اینان در جبهه های حق با عشق به حسین اوقات خود را به سر می برند ، اینان مریدان حسین اند . دیوانگان کوی تو اند ای حسین نظری کن به رزمندگان دلشکسته . رزمندگانی که فقط و فقط عشق زیارت کربلای تو را در سر می پرورانند و همیشه در دعاهاشان این جملات را مرتب تکرار می کنند .

( اللهم الرزقنا توفیق الزیاره کربلا – اللهم الرزقنا توفیق الشفاء الحسین

آری ؛ آنان می خواهند در رکاب حسین زمان امام خمینی تا پای جان جنگیده و اسلام را پشتیبانی کنند و کفر را به سیاه چال های ذلت بفرستند . اینان رنجها  و مشقتهای راه سخت را به خود هموار میکنند اینان انتهای راه خود را شهادت می دانند .

( اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیله )

و اینک مقداری در منزله شهدا صحبت میکنم .

آری ؛ شهدا درجه شان عالی است ، آنان پیش خدای خود روزی می خورند . آنان زندگان ابدیند و در حال حاضر و ناظر بر این انقلابند ، اینان در عمر دنیوی خود همیشه از خدای تبارک و تعالی فرج آقایشان امام زمان ( عج )  و سلامتی و طول عمر رهبر انقلاب را طلب می نمودند ،

با توجه به همه این خصوصیات انقلاب و جنگ هنوز گروهی سکوت کرده اند ؛ هان ای خفتگان که در مقابل شمشیر دشمن میگریزید ، هرگز از شمشیر آخرت در امان نخواهید بود و نیز هر آنکس از صحنه جنگ بگریزد بر عمرش افزوده نمی گردد و فرار مانع از مرگش نمی شود و در عین حال کسانی که شوق لقاء الله را دارند همچون تشنه قطره ای آب  به این فیض عظیم نائل می گردند ( نهج البلاغه خطبه ۲۴ ) هان ای انسانهایی که ساکت نشسته اید و می اندیشید که در زندگی نباید درگیر شد و با قدرتهای جهانخوار باید کنار آمد و نمی خواهند رنج گرفتاری را بر خود هموار کنند .ببینید از جبهه ها چه ندایی بلند می شود و به همه عافیت طلبان و سکوت پذیران هشدار می دهم که ما در هنگام  رویاروئی اسلام و کفر هستیم و با عمل تمامی سختیها و مشتاقان چنان درسی به مظلوم کشان تاریخ می دهیم که تا چنان مظلوم کشی را برای همیشه از فکر خود خارج کنند .

آری پدر و مادرم ، داغ فرزند درد بزرگی است ولی چه افتخاری برای شما بالاتر که فرزندتان را در راه خدا برای پیاده کردن اهداف اسلام جان خود را بدهد ای مادران و پدران شهدا بزرگترین انتخار نسیبتان گشته است و شما از این بابت نباید ناراحت باشید مادرم و پدرم هرگاه بلطف و بعنایت پروردگار شهادت نصیبم گردید ( که شهادت نصیب لایقان درگاه خدا می شود )  دستهاتان را به منزله دعا بلند کنید و خدا را از این بابت شکر گذاری کنید .

پدر و مادرم ؛ امیدوارم راه کربلای حسین بزودی توسط بازوی توانمند رزمندگان اسلام سعادت زیارت مرقد مطهر آنحضرت را پیدا کنید تا جزو زوار مرقد مطهر آنحضرت و اصحاب فداکارش باشید تا از نزدیک عرض ادب به حضرت مقدس مولای مظلومان بنمائید و از آن حضرت طلب شفاعت جهت مرا بخواهید و همین . رضایتم را از طرف دوستان و آشنایان و … بگیرید .

در خاتمه شما امت حزب الله را دعوت به هماهنگی و وحدت مینمایم همانگونه که در قرآن کریم آمده است  ( انما المومنون اخوه ناصحوا  من اخواتکم  )

باید بگویم همانا مومنین برادر یکدیگرند پس بین برادرتان اصلاح کنید . که این وحدت انحصار به مومنین یک کشور ندارد بلکه این عقد و اخوت بین تمام مومنین دنیاست .

تمام ممالک اسلامی باید با هم متحد شوید .

اللهم الرزقنا توفیق الشفاعه الحسین

اللهم الرزقنا توفیق الزیاره کربلا