- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

مهمترین برنامه مداحان و مبلغان اهل بیت (ع) در ماه محرم نتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جوان باشد

 نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه محرم و برگزاری مراسمات پر شکوه در این ایام، گفت: مهمترین برنامه مداحان و مبلغان اهل بیت (ع) در ماه محرم نتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جوان باشد.

 

به گزارش ۸ دی، آیت الله مختار امینیان دیروز در شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه در عزاداری‌های ماه محرم باید عظمت اهل بیت (ع) نگه داشته شده و از هرگونه تحریف و خرافات جلوگیری گردد، تصریح کرد: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) باید بکوشند تا وقایع و پیام عاشورا را با تکیه بر منابع صحیح بیان کنند.

نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه بیان نمود: مهمترین برنامه مداحان و مبلغان اهل بیت (ع) در ماه محرم باید انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جوان باشد.

حجت الاسلام سیدرضا مطهری رییس اداره تبلیغات اسلامی‌آستانه اشرفیه نیز با تأکید بر اینکه بالا بردن معرفت دینی در آیین‌های عزاداری ماه محرم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و نیاز می‌باشد مسوولان هیات‌ها بویژه مداحان و سخنوران در این خصوص تلاش بیشتری کنند، اذعان داشت: باید بکوشیم تا فلسفه قیام عاشورا با شیوه‌های مخاطب پسند تبیین و تشریح گردد.