- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

ناپولی با شکست یوونتوس قهرمان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،⚽️ناپولی با برتری مقابل یوونتوس در ضربات پنالتی موفق به فتح کوپا ایتالیا و کسب اولین جام «گتوزو» در لباس مربیگری شد.

 فینال جام حذفی ایتالیا چهارشنبه شب بین دو تیم یوونتوس و ناپولی برگزار شد و شاگردان جناروز گتوزو با پیروزی ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی فاتح این رقابت‌ها شدند.

در نیمه نخست بهترین فرصت متعلق به ناپولی بود و ضربه لورنزو اینسینیه به تیرک دروازه برخورد کرد. همچنین دیگو دمه فرصت خوبی برای گلزنی داشت که جانلوئیجی بوفون ضربه‌اش را مهار کرد. در مقابل کریستیانو رونالدو دو بار با مانعی همچون الکس مرت روبرو شد و در گلزنی ناکام بود.

ناپولی در نیمه دوم هم خطرناک تر ظاهر شد اما نتوانست از موقعیت‌هایش بهره ببرد. هر دو تیم به دنبال باز کردن دروازه حریفشان بودند ولی تا دقیقه ۹۰ توپی از خط دروازه‌ها رد نشد. داور سه دقیقه وقت اضافه گرفت که در این لحظات دوباره ناپولی تیرک دروازه یوونتوس را لرزاند. پس از ارسال توپ از نقطه کرنر ابتدا بوفون ناجی دروازه تیمش شد و سپس توپ برگشتی که به شاگردان جنارو گتوزو رسید به تیرک برخورد کرد. در نهایت سوت پایان به صدا درآمد تا ضربات پنالتی قهرمان را تعیین کند.

نخستین ضربه را دیبالا از دست داد و مرت آن را مهار کرد. سپس اینسینیه نتیجه را یک بر صفر به نفع ناپولی کرد. دنیلو توپ را به آسمان زد تا یوونتوس هر دو ضربه‌اش از دست برود. در ادامه متئو پولیتانو گلزنی کرد. لئوناردو بونوچی اولین گل یوونتوس را به ثمر رساند. سپس ماتیاس ماکسیموویچ توپش را به گل تبدیل کرد تا ناپولی به قهرمانی نزدیک شود. رمزی گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند. با این حال میلیک چهارمین ضربه ناپولی را هم به گل تبدیل کرد تا این تیم با پیروزی ۴ بر ۲ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

منبع: ایسنا