- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جمعه های«شهدایی» احرار/ وصیت روحانی شهیدمحمد حسن زاده لنگرود: دولت زمینه را برای حکومت جهانی مهدی (عج) فراهم سازد

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،جمعه های«شهدایی» احرار/ وصیت روحانی شهیدمحمد حسن زاده لنگرود: ایمانی قوی داشته و به شهادت من راضی باشید.

دومین روز از تیر ماه سال ۱۳۴۵ شهر لنگرود از توابع استان گیلان شاهد شکوفایی گلی از گلستان پیروان عترت پیامبر (ص) و تولد کودکی  در خانه علی نقی بود که او را محمد نامیدند.

محمد دوران کودکی را در دامن مادری مهربان و در کنار پدری دلسوز پشت سر نهاد و راهی دبستان شد تا مقدمات کسب علم و فضیلت را آغاز نماید. اوتحصیلات ابتدایی را به اتمام رساند و پس از طی تحصیل سال اول دوره راهنمایی به سبب علاقه ای که به فراگیری علوم حوزوی داشت به حوزه علمیه شهر اصفهان وارد شد و دروس حوزوی را تا مقدمات«حاشیه» ادامه داد.

در این برهه از زمان انقلاب اسلامی وتظاهرات و اعتراضات علیه رژیم ستم شاهی، به رهبری و رهنمود های حضرت امام خمینی در حال اوج گیری بود.پس از پیروزی انقلاب اسلامی  واستقرار  نظام جمهوری اسلامی، رژیم بعث عراق به حمایت و تحریک امریکای جنایتکار اقدام به تهاجم گسترده به تمامیت ارضی وعبور از مرزهای غربی کشور نمود ودر  بسیاریاز    شهر ها و روستا های مرزی به تجاوز وقتل و غارت پرداخت.

محمد برای  دفاع ازآرمانهای انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر دشمن متجاوز در سال ۱۳۶۲ با عضویت بسیجی به سوی جبهه ها  شتافت و در در مقابل متجاوزان  ایستاد تا اینکه در تاریخ۱۴/۸/۱۳۶۲ در منطقه سومار در اثر اصابت ترکش به آرزویش، «سعادت ابدی» یعنی شهادتنائل آمد. و پیکر مطهرش پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای شهر لنگرود آرام گرفت.

 

فرازی از وصیت نامه روحانی شهیدمحمد حسن زاده کورنده :

همچنان که امامتان فرموده وحدت خود را حفظ کنید دشمن فقط منتظر این موقعیت که درشمااختلاف کوچکی ببینیدو ازکاه کوه بسازد. وصیت دیگرم با خانواده ام است که رنج فراوان راکه خودشاهدبودم دربزرگ کردن من کشیده اند وبه آنهاجمله ای بغیراز (اجرکم عندالله)نمیتوانم بگویم.مادروپدرعزیزم دوست دارم ایمانی قوی داشته باشید. به شهادت من راضی و خوشحال باشیدچون شما مسلمانیدو به معاد معتقد،پس منتظر پاداش الهی باشیدو بدانیدکه شهیدان نمرده اندو همانطور که خدا فرموده شما زنده بودن آنها رادرک نخواهید کرد،آنچه راکه من ازوجه نقدی بجاگذاشته ام اینرا به دولت اسلامی پرداخت نمائیدتادولت اسلامی ماآنقدر رشدکند و زمینه را برای حکومت جهانی مهدی (عج) فراهم سازد.