- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

گلباران محل ترور شهیدان انصاری و نورانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل؛ [1]در مراسم گلباران محل شهادت استاندار شهید گیلان شهید انصاری و معاون عمرانی اش شهید نورانی، که امروز در خیابان لاکانی رشت برگزار شد، استاندار، فرمانده سپاه قدس ، جمعی از مدیران اجرایی و اقشار مختلف مردم، همسر و دختر شهید انصاری و پسر شهید نورانی که داماد شهید انصاری است ، حضور داشتند.

  • استاندار گیلان در این مراسم ، تکریم مقام شامخ شهیدان را نشانه ی جایگاه رفیع خدمتگذاری و صداقت در فرهنگ این سرزمین عنوان کرد و گفت : تجربه ی تاریخ چهار دهه ی پر فراز و نشیب نظام اسلامی نشان داده که مردم همواره تلاشگران عرصه ی خدمتگذاری را تکریم می کنند و شهیدان انصاری و نورانی نیز با ویژگی های خاص انقلابی و رفتاری خود از این قاعده مستثنی نیستند.
  • ارسلان زارع همچنین با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌ها ، آرمان‌ها و سیره شهدای گرانقدر این سرزمین به نسل جوان تصریح کرد: بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های رسانه ها بویژه در فضای مجازی ، شیوه ی مناسبی ست که می تواند اهداف پیش بینی شده برای یادواره ها و یادبودهای شهدا را در شرایط شیوع کرونا تجلی دهد.
  • خانم دانش کاظمی همسر شهید انصاری نیز در این مراسم ضمن تجلیل از قدرشناسی آحاد جامعه از شهیدان انصاری و نورانی اضافه کرد: سراسر زندگی این ۲ شهید در خدمت بی منت و صادقانه به مردم خلاصه شد تا الگوی کاملی از روحیه ی ایثار و فداکاری نشات گرفته از فرهنگ انقلاب را به آیندگان ارائه کند.

شهید انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون اسبق امور عمرانی استانداری گیلان ۱۴ تیر سال ۶۰ جلوی ساختمان استانداری واقع در خیابان لاکانی رشت، به دست منافقان کوردل به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.