- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جمعه های«شهدایی» احرار ?/ وصیت شهید علی رضایتی رشت: هیچ کس حق ندارد این نامه را باز کند!

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،جمعه های«شهدایی» احرار ?/ وصیت شهید علی رضایتی رشت: هیچ کس حق ندارد این نامه را باز کند!.

 

بنام خدا

ـ هیچ کس حق ندارد این نامه را باز کند . بعد از آن که شهادت رسیدم می تواند باز کنند . اگر زمان حیات خودم بخواهد باز کند خیانت نسبت به من کرده .                                                                       تاریخ   ۳۰ / ۷ / ۶۶

پیامبر (ص) فرمودند : برتر و بالاتر از هر نیکی ، نیکی دیگر قرار دارد تا برسد به کشته شدن در راه خدا و شهادت پس هر گاه کسی در راه خدا کشته شود و به چنین نیکی والایی دست یابد دیگر هیچ کار نیکی بالاتر از آن وجود ندارد .

خدایا من یک بنده گنه کارت هستم و رو به تو می آورم . از تو می خواهم مرا عفوم نمایی .

خدایا مرا در راه مبارزه با دشمنانت استقامت عنایت کن و در موقع مرگ شهادتین بر زبانم جاری فرما .

وصیت علی رضایتی سفارش معصومین است بر آن ننگرید که چه کسی می گوید بنگرید که چه می گوید .

خانواده عزیزم ، پدر و مادر و خواهد و همسر عزیزم ، زمانی این وصیت نامه را ملاحضه می کنید که علی رضایتی از این دیار دنیا رفت . آن هم برای همیشه . اگر چه بد بود از دیارتان رفتم اگر چه خوب آن خداوند می داند .

پدر مهربانم تو برایم رنج ها و مشقت ها دیدی تو واقعاً در پیرامون من خیلی مشکلات را گذراندی شب ها گرسنه می خوابیدی ولی هرگز نگذاشتی ما گرسنه باشیم و می رفتی برای مردم کار می کرد تا حیثیت و ابرو ما را در اجتماع حفظ کنی پدرم شب ها اکثر اوقات دیر به خانه می آمدم تو احساس ناراحتی می کردی که چرا این وقت تنهایی می آیی . باید بگویم پدر جان ما مسلمانیم و پیرو علی (ع) هستیم . طبق سفارشات که مولای متقیان می گفت سعی می کردم حتی المقدور انجام دهم . پدر جان می دانم پسر از دست دادن بسی مشکل است این را بدون تعارف بگویم ولی اگر برای دفاع از مکتب الهی باشد . برای دفاع از کیان اسلامی باشد . کشته شدن در راه خدا افتخار آمیز است و شهادت یک فوز عظیم است .

پدر جان صبر کن امثال تو خیلی پدران هستند که فرزندانشان را قربانی انقلاب و اسلام کردند . تو یک مدت زیادی مداحی اباعبدالله و علی اکبر و غیره را می خواندی . خداوند برای امتحان علی تو را از تو گرفت تا ببیند چقدر صبر از خودشان می دهی . پدرجان پیرو روحانیت در خط امام باش . از بچه های مسجدی حمایت کن . امام را دعا کن . اخلاق اسلامی را رعایت کن از تو می خواهم مرا حلال و برایم از خداوند طلب مغفرت و آمرزش کنی .

مادرم چه بگویم و چه بنویسم که زبان و قلم از محبت ها نمی تواند بنویسد . ولی جهت یادگاران ماندن می نویسم . شما مادرم نه بلکه عموم مادران برای بزرگ کردن یک فرزند چه درد ها و چه شکنجه می کشند ، چه بی خوابی ها می کشند تا یک بچه ها را بزرگ می کنند .

شما مادرم برایم زحمات بسیار کشیدی و بعضی اوقات دور هم جمع بودیم شما می گفتید از همه بیشتر تو را دوست دارم یا اگر کسی تو خانه یا بیرون حرفی بدی به من می زد عصبانی می شدی . می گفتی علاقه بسی زیاد به تو دارم چرا که همین یک پسر با من است و تو عصای پیری‌ام هستی.

مادرجان داغ پسر بس مشکل است . ولی تو مادرم یک لحظه فکر کن که مثل تو چقدر مادران هستند که جوانشان را برا دفاع از انقاب از دست و قربانی نمودند . تو باید صبر کنی .

مادرجان می دانم تو داغ دختری دیدی مرگ خواهرم باعث شد که ناراحتی عصبی پیدا کنی یا ناراحتی قلبی پیدا کنی ، ولی مادرجان برای خدا صبر کن . یک لحظه به یاد بیاور که زینب چه مشکلات دید . مادرجان از فرزندم زینب خوب مواظبت کنید پیش او گریه و زاری نکنید که او عقده ای ببار می آید او را نوازش کنید مرا حلال کن . اگر تو این مدت حیات دنیوی بودم اذیت کردم مرا ببخش.

خواهران عزیزم ، اگر نتوانستم برای شما یک برادر خوبی باشم مرا ببخشید . خواهران عزیزم زینب وار زندگی کنید گریه و زاری نکنید که دشمنان دین و انقلاب سوء استفاده کنند . بگویند این ها را زور به جبهه بردند . من عاشق جبهه بودم و لبیک گوی امام بودم . شهادت برایم یک افتخار است . خواهران عزیز حجاب اسلامی را رعایت کنید . اگر بدی از من دیدید مرا حلال کنید . شما برایم خیلی زحمت کشیدید ولی فرصت باقی نماند که بتوانم جبران کنم . در تمام کارهایتان صبر داشته باشید . در خانه و در بستر لحاف مردن آن هو خونم منجمد شود برایم تنگ بود . چرا که امروز اسلام خون می خواهد . شما خواهرانم از دختم خوب مواظبت کنید به او مهربانی کنید که او هیچ وقت احساس نکند که من پدر ندارم مرا نوازش کند . حلالم کنید و مرا عفو نمائید . توفیق سلامتیان را از خداوند خواهانم .

به برادر عزیزم برادر جان جای خالی مرا پر کن . حامی حزب الله دشمن فاسدان و مفسدین باش. اخلاق اسلامی را رعایت کن . با پدرم در فصل کشاورزی کمک کن که او هیچ وقت احساس نکند که من تنهایم . فرزندان تو را تربیت اسلامی کن که برای جامعه اسلامی آینده مفید باشند . تقوای الهی داشته باش . اگر با خدا باشید همیشه پیروز خواهیر بود اگر یک موقع از من بدی دیدی مرا عفو کن و حلالم کن . خداحافظ.

به همسر عزیزم .

همسر عزیزم ، دوست با وفایم . هر چند شهادتم برایت مشکل است ولی هیچ وقت به خود حالت ناراحتی راه نده . این دنیا هیچ ارزش ندارد .

دوست عزیزم ، همسرم ، زندگی نامه زینب را که خواندی دیگر احتیاج نیست اینجا یادآوری کنم پس امروز اسلام مظلوم واقع شده ندای حسین (ع) بلند است باید به یاریش بشتابیم .

طعنه دشمن هیچ وقت به تو اثر نکند . کسی در این دنیا ماندنی نیست گدا انسان باشد ، ثروتمند باشد ، فقیر باشد ، عالم باشد و … همه باید از دنیا بروند . چه خوب که انسان خوی از دنیا برود . به یاد دیگر همسران شهدا باش که چند تا فرزند دارند ولی برای خدا صبر می کنند تو هم همین طور حرف این و آن را گوش نکن . به یاد خدا باش با یاد خدا دل ها آرام می گیرد . از دخترم زینب خوب مواظبت کن . هم برایش پدر باش هم مادر ، همسر عزیزم او را تربیت اسلامی کن از آن کوچکی حجاب را به او یاد بده . او را روانه مدرسه کن ، که دنبال علم و با سواد شود . اگر یک موقع از من بدی دیدی عفوم کن و مرا ببخش . محرم مقداری نماز قضا دارم تو خودت آن را برایم به جا بیاور . دیدارمان در عالم آخرت . در پایان بگویم برایم دعا یعنی طلب مغفرت و آمرزش از خداوند بکن .

توصیه به عموم خواهران وشیکاء ، کسانی که این وصیت را ملاحظه می کنند :

( خواهران عزیز ، مسئولیت شما امروز در قبال این خون های ریخته شده بسیار عظیم است . شما باید از این خون ها پاسداری کنید . یعنی با حجابتان حافظ خون این عزیزان باشید . شما ها باید درس زندگی را از فاطمه (س) بگیرید و بیاموزید .) اگر خداناکرده یک جوان شما را از نماز و یا سجده و غیره منحرف کنید بدانید معصیت بزرگی کردید . چرا که آن حوصله نماز یا انقلاب و غیره را ندارد . پس شما خواهران با حجابتان مشت محکمی به دهان یاوه سرایان و جنایت کار شرق و غرب بزنید . شما باید فرض کنید که این جوانان کشته می شوند همه برادرام شما هستند اینها برای دین کشته می شوند . شما خواهران خصوصاً خواهران روستایی حتی تو خانه باید حجاب کاملاً اسلامی داشته باشید . چرا که بعضی خانه ها حصار یا دیوار به آن صورتی ندارد معرض دید همگان است .

کاری نکنید که فردای محشر پیش زهرا (س) شرمنده بشوید . شما خواهران عزیز که هنوز بعضی شان ازدواج نکردند خوب دقت کنید که دارید با چه کسی ازدواج می کنید . دین دارد . نماز خوان است با افراد های نماز خوان و دین پرست و دیندار و خانواده های مذهبی ازدواج کنید . هم دنیای خوب و هم آخرت خوب داشته باشید . ثروت و پول و مقام او نسنجید ببینید ایمان دارد یا نه . اخلاق پسندیده دارد . خواهران روز های جمعه حتی المقدور به مزار شهدا بروید . سری به مزار امواتتان بزنید که اجر و پاداش دارد . شما را به یاد آخرت می اندازد . در پایان می خواهم بچه هایتان را تربیت اسلامی کنید از آن کوچکی یا اگر بچه دار می شود آینده تا برای جامعه انقلاب مفید باشد .

کاری نکند که دل خانواده شهدا را به درد بیاورد . فردای قیامت جواب دادن مشکل است .