- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جمعه های«شهدایی» احرار?/ وصیت شهید حجت غلامی کفترودی رشت: بارخدایا ؛ تورا شکر می کنم که رمز شهادت را به من آموختی

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،جمعه های«شهدایی» احرار?/ وصیت شهید حجت غلامی کفترودی رشت: بارخدایا ؛ تورا شکر می کنم که رمز شهادت را به من آموختی.

شهدای محرم استان گیلان شهید حجت غلامی کفترودی (تاریخ شهادت مصادف بـا یازدهم محرم سال۱۴۰۴هجری قمری)


وصیت نامه شهید :

امروز روزی است که قیام پیامبر اکرم(ص) و حسین(ع) توسط روح خدا ، خمینی بت شکن تجدید گشته است ،قیامی که تاریخ را کاملاً متوقّف ساخت و جهت آن را که به سوی قابیلیان و یزیدیان و به نفع مستکبرین بود ، برعکس نمود و چهره ی کریه سردمداران کفر و نفاق در د و بلوک شرق و غرب را درید و آنچه در باطن جنایتکار آنها بود بر ملا ساخت. ما که با خون وضومی گیریم، حاضریم با خون خود غسل شهادت کنیم. من دو روز بیشتر عمرم را در این دنیا مشاهده نمی کنم پس چرا از مرگ و از جنگ ،جز این که به سعادتم تمام بشود بهراسم و فرار کنم. بار خدایا، من بارها تورا شکر می کنم که به عنوان یک سرباز کوچک اسلام در راه تو و برای پیاده کردن احکام قرآن می جنگم. فقط و فقط از تو می خواهم که این اطاعت و دعاها را از من قبول درگاه خود بگردانی. بار خدایا ،من هزاران بارتورا شکر می کنم ازاینکه درراه تو به کردستان آمده ام یعنی آیا آن لیاقت رادارم که در راه تو وبه امر توخدمت وکار کنم. بارخدایا ؛ تورا شکر می کنم ، سپاس می گزارم که رمز شهادت را به من آموختی تا در مواقع خطر و درگیری با دشمن نهراسم و عاشقانه به دریای خطر فرو روم و از معرکه سهمگین جنگ روی بر نگردانم و تهدید و خطر دشمن مرا از تو منحرف نکند.

بار خدایا ، از تو مسئلت دارم که قلبم را از نفاق و علم را از ریا و زبانم را از دروغ و افتراء و غیبت و چشمم را از گناه پاک و مطهّر گردانی و چگونه زیستن و چگونه مردن را که از اسلام عزیز نشأت می گیرد، بیاموزی تنها درخواست من از تو این است که اگر مردن هست ،آن مرگی را که در راه خودت هست قرار دهی و عاقبت ما را عاقبت شهیدان قرار دهی.

* * * * *

پدر و مادر عزیز و مهربان ،برادران و خواهران عزیزم می دانم که هر خانواده ای آرزو دارند که فرزندشان در نزد خودشان باشد و از آنها دور نشود ولی امروز باید آرزوهای ما جهت دیگر پیدا کند و آن تقویّت اسلام و قرآن و مسئولیّت این دو تا باشد. باید قبول داشته باشیم که باید امر الهی اجرا شود و من هم سوگند یاد کرده ام و از خداوند خواسته ام که مزدم را شهادتم را در این کردستان عزیز بگیرم، انشاءاللّه. به خاک پاک کردستان و کوه های بلندش و درّه های عمیقش قسم یاد می کنم که هر وقت لازم دانسته شد در عملیاتها شرکت کنم و تک تک کوه های کردستان عزیز را زیر پابگذارم تا خداوند گناهانم را ببخشد تا دین خود را نسبت به شهیدان ادا کرده باشم.