- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

مدافع ملی‌پوش رودسری به سپیدرود پیوست

به گزارش پایگاه خبر [1]ی تحلیلی احرارگیل [1]،حسین گوهری مدافع ۲۸ ساله تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با امضاء قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

گوهری متولد شهرستان رودسر است و در پست‌های دفاع راست و چپ بازی می‌کند و عضو تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران بوده و در جام جهانی زیر ۱۷ سال نیز به میدان رفته و سابقه قهرمانی آسیا را با آن تیم در کارنامه دارد.

وی فوتبالش را از پایه‌های پگاه آغاز کرد و سپس به سپیدرود رشت پیوست و به‌جز آن سابقه بازی در لیگ برتر با تیم‌های مس سرچشمه و صبای قم و همچنین حضور در تیم‌های شهرداری تبریز، داماش، شهرداری بندرعباس و شهرداری آستارا را نیز در کارنامه دارد.

باشگاه سپیدرود پیش‌ازاین با سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاک‌دل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل‌زاده از شهرداری فومن، میثم میرپسندیده محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگ‌سال و صایٔب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده است.

همچنین سرخ پوشان با صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگ‌سال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی و سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده‌اند.

به گزارش فارس، بنا بر شنیده‌ها مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار است در دو گروه ۱۲ تیمی از هفته دوم آذرماه آغاز شود.