- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

نماینده رشت مطرح کرد: پای لنگ نظارت‌ها بر بازار کالاهای اساسی

به گزارش پایگاه خبر [1]ی تحلیلی احرارگیل [1]،سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص معیشت مردم و ضرورت ساماندهی اقتصاد، اظهار کرد: جلسات مکرر رهبر معظم انقلاب و دعوت از سران قوا نشان از اهمیت و دغدغه ایشان، نسبت به معیشت مردم دارد.

وی با بیان اینکه رهبری علاوه بر بیان دغدغه راهکار نیز ارائه می‌دهند، تصریح کرد: علاج مشکلات اقتصاد در درون کشور است که بارها در سخنرانی‌های مختلف طی سال‌های گذشته بر این موضوع از سوی ایشان تأکید شده است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راهکار مقابله با تحریم‌و فشار اقتصادی از سوی دشمن است، ادامه داد: عده‌ای از مسئولین به جای اینکه به توان داخلی تکیه کنند، چشم به بیرون دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی شدید اجناس و عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی شبیخون به سفره مردم محسوب می‌شود، افزود: رهبری بارها راهکارهای عملی اقتصاد کارآمد را مطرح کردند و امروز نیز از همت و شجاعت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور سخن گفتند.

وی با بیان اینکه مشکل کشور نداشتن راهکار و شیوه مقابله با تحریم دشمن نیست، گفت: در شرایط امروز کشور نیازمند همت، شجاعت و اهتمام جدی برای پیگیری وضعیت اقتصادی کشور هستیم.

آقازاده بی‌تدبیری و ناکارآمدی مسئولان همراه با فشار تحریم را از مشکلات امروز اقتصاد ایران عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌های بین‌المللی است که این نیز با پایبندی به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.