- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

برای کنترل هرگونه بحران احتمالی در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم

به گزارش پایگاه خبر [1]ی تحلیلی احرارگیل [1]،بهمن داراب زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه در حال حاضر شبکه‌های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری کامل برخوردارند، تصریح کرد: طی چندین روز اخیر شاهد بارش برف در استان بودیم اما خوشبختانه این بارش ها هیچ گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکرد.

وی با اشاره به تجربه شرکت در مواجهه با چنین شرایطی اظهار داشت: در بارش‌های این چنینی به مانند سال های گذشته، تمامی اکیپ‌های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت به حالت آماده‌باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به اینکه  گیلان استانی حادثه‌خیز است، خاطرنشان کرد: در این  استان با بحران‌های مختلفی همچون  رانش زمین، بارش فراوان برف و باران، افزایش بی‌سابقه دما و روبه‌رو هستیم بنابراین باید همواره آمادگی کامل در این بحران ها داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد با مدیریت دانشی که در شرکت ایجاد شده و با توجه به مستندات موجود، اقدامات قبل، حین و پس از بحران شناسایی و احصا شده و برای کنترل هرگونه بحران احتمالی در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار مشترک در گیلان تحت پوشش شرکت برق هستند که ۸۰ درصد آنها را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.