- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جمعه های«شهدایی» احرار /? وصیت دانشجوی شهید «رمضان شاقلانی لور» سیاهکل: وظیفه ی ما حفاظت از کشور اسلامی و دفاع از اسلام و قرآن است

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم، /جمعه های«شهدایی» احرار /? وصیت دانشجوی شهید «رمضان شاقلانی لور» سیاهکل: ای خواهران و برادران مسلمانم ٬ وظیفه ی ما حفاظت از کشور اسلامی و دفاع از اسلام و قرآن است.

 

وصیت نامه دانشجوی شهید رمضان شاقلانی لور

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

مپندارید که شهیدان راه خدا مرده اند ، بلکه زنده به حیات ابدی شدند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.

با درود و سلام فراوان به حضور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله اعظم روحی و ارواحنا الفدا و نایب بر حقش حضرت امام امت و سلام نثار ارواح طیبه شهدای اسلام و با آرزوی برافراشته شدن پرچم اسلام بر بلندترین قله های جهان و نابودی ظالم و ستم گر اکنون که در این گوشه جهان چراغ اسلام شروع به تابش و نور افشانی کرده است و ابر جنایتکار ها نمی توانند آن را ببیند، شروع به خاموش کردن و سرکوب کردن اسلام کرده اند، و هر لحظه برای آن نقشه ای و ترفندی می چینند.

پس ای خواهران، برادران مسلمانم وظیفه ما حفاظت از کشور اسلام و دفاع از اسلام و قرآن است و در این راه باید از مال و جان مایه نهاد و تا آخرین نفس مقاومت نمود.

امت حزب الله ایران از شما می خواهم که در مقابل دشمنان داخلی و خارجی تا آخرین قطره خون مقاومت کنید و انشاءالله پیروزید، «نصر من الله و فتحا قریب»

مادرم می دانم که شما برای من زحمت های زیاد کشیده و رنجهای بسیاری تحمل نموده اید امیدوارم که مانند حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(ص) صبور و مقاوم باشید و همیشه فاطمه (س) را سرمشق خود قرار دهی و از او الهام گیری از شما مادر عزیزم حلالیت می طلبم و از پدرم و نرگس و برادرانم حلالیت می طلبم و امیدوارم که مرا ببخشید و همچنین از عموی بزرگم حلالیت می طلبم.

امیدوارم که خداوند مرا با آن همه کوله بار گناه بیامرزد.

والسلام

رمضان شاقلانی

التماس دعا دارم

مورخه ۱۳۶۵/۱۲/۲

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار

فرازی از وصیت نامه دانشجوی شهید رمضان شاقلانی لور :

 

اکنون که در این گوشه ی جهان ٬ چراغ اسلام شروع به تابش و نور افشانی کرده است و ابر جنایتکارها نمی توانند آن را ببینند ٬ شروع به خاموش کردن و سرکوب کردن اسلام کرده اند و هر لحظه برای آن ٬ نقشه ای و ترفندی می چینند . پس ای خواهران و برادران مسلمانم ٬ وظیفه ی ما حفاظت از کشور اسلامی و دفاع از اسلام و قرآن است . در این راه باید از مال و جان مایه نهاد و تا آخرین نفس مقاومت نمود . امت حزب الله ایران ٬ از شما

می خواهم که در مقابل دشمنان داخلی و خارجی تا آخرین قطره خون مقاومت کنید و انشاء الله پیروزید . ( نصر من الله و فتح قریب )

ت.ت : ۱۳۴۷ سیاهکل

ت.ش :  ۱۹/۱۲/۱۳۶۵

محل شهادت : شلمچه