- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

شکست ملوان مقابل فجر سپاسی

به گزارش پایگاه خبر [1]ی تحلیلی احرارگیل [1]،این مسابقه، از هفته نهم از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، به میزبانی فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه پارس شیراز و بدون حضور تماشاگران برگزار شد و نماینده گیلان در شرایطی که می‌توانست با برد به صدر جدول برسد با دریافت دو گل نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.

مبین عشایر، محسنی، عیسی پرتو، مهیار زحمتکش، مهدی هاشمی نژاد، آرمین انبساتی، میعاد یزدانی، محمدحسین پور، خشایار زبرجد، محمد مهری و رسول ناصربخت بازیکنانی بودند که مازیار زارع برای این بازی انتخاب کرده بود.

نماینده گیلان در این دیدار با به‌هم‌ریختگی و ناهماهنگی زیادی در بازی رو بود و نتوانست آن نمایش همیشگی خود را در مقابل حریف شیرازی خود به نمایش بگذارد و در پایان با دریافت دوگل در این بازی مهم شکست خورد و از رسیدن به صدر جدول بازماند.

گل‌های این دیدار را برای فجر سپاسی فرزان دانا در دقیقه ۴۵ و میلاد احمدی بازیکن سابق ملوان در دقیقه ۹۴ به ثمر رساندند و نکته قابل‌توجه هم شادی نکردن میلاد احمدی بازیکن بااخلاق قزوینی این تیم بود که در زمان حضورش در ملوان علی‌رغم شایستگی‌های فراوان بازی‌های زیادی به او نرسیده بود.

دیگر نماینده‌های گیلانی فوتبال گیلان در دسته یک فوتبال ایران شهرداری آستارا در مقابل آرمان گهر و چوکا تالش نیز در مقابل شاهین شهرداری بوشهر بدون گل به کار خود خاتمه دادند.

با نتایج کسب‌شده دربازی‌های این هفته، تیم شهرداری آستارا با ۱۵ امتیاز در مکان پنجم، تیم ملوان بندرانزلی با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه ششم و تیم چوکای تالش با ۶ امتیاز در رده هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفتند.