- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت شهید غلامرضا سعیدی خمام: جان ما ارزشی در مقابل اسلام ندارد

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت شهید غلامرضا سعیدی خمام: جان ما ارزشی در مقابل اسلام ندارد .

وصیت نامه شهید غلامرضا سعیدی

با درود و سلام فراوان به رهبری که ما را از ظلم و ستم به خوشبختی رسانید و ما را چنان و پرداخته کرده  تا بتوانیم پیش  خداوند رو سفید باشیم  و او را از جان و مال خویش بگذریم و می رویم و سلام بر پدران و مادرانی  که توانستند فرزندانی به جامعه تحویل دهند  که این فرزندان جامعه را به راه مستقیم هدایت کنند و الان هم باید به این آیه شریفه ایمان داشته باشیم که خدای بزرگ در قرآن می فرماید و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل ا…امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون .

آنانیکه در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد خدای خویش  روزی می خورند . پس چه خوب باشد انسانی  که در مقابل پروردگارش آنهم در بهشت  روزی بخورد این انسان با آن کوچکی خود و با آن بی چیزی خود که هر چه هم دارد آنهم صاحبش خدا باشد. آیا افتخار نمی کنید  که خدا او را به مهمانی خود دعوت می کند

خدایا از روزی  که ما را آفریده ای شرمنده مان کرده ای و الان هم که ما را پیش خود فرا می خوانی باز هم با سخنان گوهر بارت ما را شرمنده می کنی  ستایش  می کنم که برای ما ارزشی قائل هستی اکنون که موقع آن است که تلاش و کوشش کنیم  تا به درجه ای برسیم که بهترین درجات است.

اکنون باید راهی رفت که خدا  می خواهد  ما به این نکته توجه داشته باشیم  که حسین (ع) با این ظلمت خود جان خود را در مقابل خدا تقدیم کرد و جان را بی چیز و بی ارزش دانست و خواست خدای خویش را بر خواست خود مقدم دانست پس جان ما ارزشی در مقابل اسلام  ندارد اکنون موقعی است  که اسلام در خطر است آیا جان را از اسلام مهمتر دانستن  کفر ورزیدن نیست آیا فقط شعارهای ما باید بگویم که ای حسین (ع) ما در آن زمان نبودیم که تو را یاری و کمک  کنیم آیا اسلامی که حسین در کربلا به خاطر آن دشمن  جنگید و به مبارزه پرداخت با اسلامی که امروز امام عزیزمان برای حفظش ا ما یاری و کمک خواسته و دعوت می نماید آیا فرقی با اسلام حسین (ع) و محمد (ص) دارد همانطوری که یزد  به مردم آن دوره ظلم و ستم می کرد الان ظلم می کند و کرده است و باید  به او جواب قاطع بدهیم آیا تجاوز  صدام به خواهرها و مادرهای ما در خوزستان وزنده به گورکردن آنان  را ظلم نمی دانید دیگر چه ظلمی بدتر از این همه ظلم  و جنایات کثیف و وحشیانه

الان موقع آن رسیده که باید جواب دندان شکنی را به او داد و این جواب را باید من و تو بدهیم  باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم. تا دل امام را خوشحال کنیم تا دل بشکسته خانواده های عزیزان شهدا که بر گردن ما حق زیادی دارند خوشحال کنیم لحظات آخر است باید خود را آماده ساخت  تا در جمع یاران حسین (ع) شتافت تا در آخر رو سفید باشیم  مادر پیش  شهدا واقعا پ؟؟رمنده هستیم چونکه تا به حال هم اگر به ما خوش گذشت از خون  پاک آنان بوده که آسوده ماندیم ثمره خون آنان بوده که ما توانستیم در اینجا باشیم

از خدا می خواهم که به من نیرویی عطا کند که با آن نیرو بتوانیم  دشمن را به زانو درآوریم و البته باید سپاس گویم خدا را که به  من نیرو داده تا بتوانم در صف مومنین در جبهه و در صف جهاد باشم . در اینجا باید از پدر و مادر عزیز خود تشکر کنم که توانسته اند مرا این چنین تربیت و هدایت کنند تا بتوانم روبروی دشمنان اسلام بایستیم و با آنان به نبرد برخیزم.

ای پدر عزیزم و ای مادر مهربانم خوشحال باشید و افتخار کنید  که با هدیه دادن فرزند حقیر خویش به خدا و خوشحال از این باشید  که توانستید پیش خدا  مقام و منزلتی پیدا کنید. ایمان و صبر را پیشه خود سازید سلامم بر امت شهید پرور و قهرمان . به امید زیارت قبر امام حسین (ع)

 والسلام 

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی  خمینی را نگهدار.