- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

ملوان هفت هفته در حسرت پیروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی، دریکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته یک لیگ آزادگان در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، ملوان به‌تساوی در مقابل استقلال ملاثانی رضایت داد.

ملوان که پس از تساوی خانگی هفته گذشته مقابل نود ارومیه هفته پرحاشیه‌ای را با توجه به استعفای مازیار زارع پشت سر گذاشته بودند، امیدوار بودند این شوک روحی از سوی سرمربی نامدارشان نتیجه‌بخش شود و بازیکنان این بار در خانه حریف تازه صعود کرده‌ بتوانند به نوار عدم پیروزی خود را پاره کنند.

مازیار زارع سرمربی ملوان برای این دیدار ابوالفضل عباسی، احمد مهدی زاده، عیسی پرتو، میثم شاه مکوندزاده، سهیل رحمانی، میعاد یزدانی، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، پرهام صیاد، وحید فارغ و محمد مهری را در ترکیب قرار داده بود.

در این دیدار ملوان نسبت به بازی‌های گذشته بازی بهتری را ارائه داد ولی هیچ‌گاه به ملوان ابتدای فصل شباهتی نداشت و نتوانست آن بازی‌های باصلابت را ارائه کند و در چند صحنه توانست روی ضد حملات موقعیت‌های خوبی ایجاد کند و حتی می‌توانست در یک صحنه تک‌به‌تک دروازه حریف را باز کند که با بی‌دقتی مهاجم تیم این توپ تبدیل به گل نشد.

استقلال ملاثانی هم موقعیت‌های خوبی در این بازی خلق کرد که اگر اندکی شانس با آن‌ها یار بود در چند صحنه موقعیت‌های بسیاری جدی و خطرناکی داشتند و حتی در یک صحنه بازیکنان و کادر فنی استقلال ملاثانی اعتقاد داشتند که توپ از روی خط دروازه ملوان عبور کرده است که داور چنین اعتقادی نداشت.

در کل دو تیم موقعیت‌های نزدیک و مشابهی داشتند ولی استقلال ملاثانی بازی مالکانه‌تری در این بازی نمایش گذاشت و ملوانان از بیم گل خوردن توپ و میدان را در اختیار حریف قراردادند تا از تک ضد حملات به گل برسند.

ملوان با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و با اختلاف ۹ امتیاز نسبت به صدرنشین در انتظار دیدار هفته آینده خود مقابل پارس جنوبی جم خواهد ماند و استقلال ملاثانی نیز با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل پایین‌تر، در جدال آتی خود باید برابر آرمان گهر حاضر شود.