- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

کرباسچی: این‌طور نیست که اصولگرایان پیروز ریاست جمهوری باشند/ از انتخاب روحانی نه پشیمان هستیم و نه توبه می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،اصلاح طلبان در حالی با تمرکز روی انتخاب ریاست جمهوری فعال شده اند که هنوز هیچ کدام از این گروه ها از پیشنهاد دهی روحانی و حمایت از او عذرخواهی نکرده اند. نه تنها عذرخواهی بلکه طلبکارانه خطاب به مردم می گویند که به دولت روحانی نقد وارد است اما از انتخاب او پشیمان و توبه کار نیستیم!

کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران هم در همین باره بدون توضیح درباره نتایج حاکمیت تفکر دوستانش در راس دولت نظیر مشکلات شدید معیشتی و نرخ های نجومی همه جانبه گفته است «این‌طور نیست که این دوره برای اصولگرایان باشد».گزیده اظهارات کرباسچی را خواهید خواند:

*پای تمامی اصلاح‌طلبان در این دولت درگیر است اما بسیاری از این دولت انتقاد کردیم و یکی از احزابی هستیم که بیشترین نقد را به دولت وارد کرده است اما حواسمان پرت نشود که نقد ما به معنای نفی کاری که در سال ۹۲ و ۹۶ انجام دادیم نیست و از آنچه اتفاق افتاده نه پشیمان هستیم و نه توبه می‌کنیم؛ همانطور که تعریف از دولت‌های آقای هاشمی و خاتمی به معنای تقدیس آنها نیست و نقدهای زیادی به آنها وارد است.

*هیچ‌وقت حتی در دوران حضرت امام(ره) برای نیروهایی که خود را اصلاح‌طلب و چپ می‌دانند فرش قرمز پهن نکردند. ما باید تلاش و فعالیت کنیم و بتوانیم از فعالیت‌های خود دفاع کنیم و ناامید نشویم و عصبانیتی که داریم نباید ما را از راه اعتدال خارج کند.

*در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو همه توجه کنیم که اگر حرکت و کار کنیم نتیجه خواهیم گرفت و این‌طور نیست که این دوره برای اصولگرایان باشد و اگر بتوانیم با مردم درست صحبت و آنها را قانع کنیم و منصفانه بگوییم که دو دیدگاه سیاسی وجود دارد اینطور نمی‌شود که حتما اصولگرایان پیروز شوند.