- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

ورود این افراد به انتخابات جدی است +اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،تاکنون نام خیلی از افراد برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است اما برخی از این افراد نظیر سعید محمد، علی مطهری، محسن رهامی، محمدرضا عارف، محمد غرضی، مصطفی کواکبیان و حسین دهقان ورودشان به بحث انتخابات قطعی اعلام شده است.

چهره هایی نظیر محمود احمدی نژاد، عزت الله ضرغامی، محسن رضایی و مسعود پزشکیان هم هرچند به طور رسمی اعلام نکرده اند اما تقریبا ورودشان به انتخابات جدی است.

محسن هاشمی، سعید جلیلی، اسحاق جهانگیری، سید ابراهیم رئیسی، علی لاریجانی، محمد جواد ظریف و محمدباقر قالیباف نیز به عنوان اصلی ترین و جدی ترین گزینه های هر دو جناح هنوز حضورشان به انتخابات ریاست جمهوری را قطعی اعلام نکرده اند و احتمالا این موضوع تا روزهای ثبت نام در انتخابات نسبتا مبهم باقی بماند.

به طور جسته و گریخته هم اسامی چهره هایی نظیر محمد جواد آذری جهرمی، صادق محصولی، سید حسن خمینی، حجت الله عبدالملکی، سورنا ستاری، رستم قاسمی و محمد عباسی برای کاندیداتوری نیز شنیده می شود.

یادآور می شود ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت۱۴۰۰ (به مدت ۵ روز) ادامه می‌یابد. پس از پایان مهلت ثبت نام و ارسال اسامی به شورای نگهبان، اعضای شورا به بررسی صلاحیت داوطلبین خواهند پرداخت.