- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

۱۴۰۰/🌹نوروز «شهدایی» احرار/ فرزند شهید مدافع حرم «حسین جوینده»: پدر در سفر زیارتی امام رضا(ع) خواسته‌ بود که شهادت نصیبش شود

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛نوروز۱۴۰۰ را باشما با شهدائیم،/🌹نوروز «شهدایی» احرار/ فرزند شهید مدافع حرم «حسین جوینده»: پدر در سفر زیارتی امام رضا(ع) خواسته‌ بود که شهادت نصیبش شود.

..نوروز (تعطیلات سال ۱۴۰۰) امسال نیز همچون سال های گذشته با شما باشهدائیم؛/ همه روزه با؛ نوروز «شهدایی» احرار…
( انتشار وصیت نامه، زندگی نامه، تصاویر، خاطرات و مخاطرات شهدا، خانواده معظم شاهد،آزادگان،ایثارگران و… دوران طلایی دفاع مقدس) هر روز تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۰

آثار شهدای والامقام خود را برای ما ارسال کنید

دختر پاسدار شهید مدافع حرم «حسین جوینده» با بیان اینکه با حاضر شدن بر سر مزار پدر از او میخواهیم که مثل خودش روسپید باشیم و شهادت نصیبمان شود گفت: بابا حسین من، مثل تمام شهدا دو حرف مهم داشت، اول ولایت و دوم حجاب، بنابراین ما هم مثل پدر به این دومسئله تاکید می‌کنیم و حرف پدر را سرلوحه کار خود میدانیم.

زهراضحی جوینده، در مراسم سالگرد شهادت پدر با اشاره به دلتنگی خود و برادرانش از فراق پدر اظهار کرد: پدرم رفت تا پدران دیگری در خطر نباشند و با آرامش در کنار فرزندان خود باشند اگرچه به خاطر رفتن پدر ناراحت نیستم اما کار دل، دلتنگیست و من هم دلتنگ پدر می‌شوم.

وی با اشاره به خاطرات خود نسبت به حضور پدر در خانه از جمله دیدن نقاشی‌ها، بازی‌ها و صحبت کردن‌ها گفت: پدر همواره با زبانی شیرین و گویا از اهمیت چادر بر سرم و گوش دادن به حرف‌های رهبر عزیزمان برایم سخن می‌گفت و تاکید می‌کرد تا با خوب درس‌خواندن و مراقبت از مادر کارهای بزرگی انجام دهم.

دختر پاسدار شهید حسین جوینده با اشاره به عبادات پدر و اشک‌های خالصانه‌ او در برابر خدا افزود: پدر همیشه ما را به  نمازخواندن و خواندن زیارت عاشورا دعوت می‌کرد و بر آن تاکید داشت.

زهرا با بیان اینکه پدر در سفر زیارتی امام رضا(ع) خواسته‌ بود که شهادت نصیبش شود گفت: حالا میفهمیم که پدر در حرم امام رضا(ع) خواسته بود تا پرواز کند و به رفقای شهیدش بپیوندد.

وی با بیان اینکه با حاضر شدن بر سر مزار پدر از او میخواهیم که مثل خودش روسپید باشیم و شهادت نصیبمان شود افزود: بابا حسین من، مثل تمام شهدا دو حرف مهم داشت، اول ولایت و دوم حجاب، بنابراین ما هم مثل پدر به این دومسئله تاکید می‌کنیم و حرف پدر را سرلوحه کار خود میدانیم.