- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

۱۴۰۰/🌹نوروز «شهدایی» احرار/ برگی از زندگی شهید قنبر آرزمی فلاحتی ،شهرستان صومعه سرا

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛نوروز۱۴۰۰ را باشما با شهدائیم/🌹نوروز «شهدایی» احرار/ برگی از زندگی شهید قنبر آرزمی فلاحتی ،شهرستان صومعه سرا.

..نوروز (تعطیلات سال ۱۴۰۰) امسال نیز همچون سال های گذشته با شما باشهدائیم؛/ همه روزه با؛ نوروز «شهدایی» احرار…
( انتشار وصیت نامه، زندگی نامه، تصاویر، خاطرات و مخاطرات شهدا، خانواده معظم شاهد،آزادگان،ایثارگران و… دوران طلایی دفاع مقدس) هر روز تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۰

آثار شهدای والامقام خود را برای ما ارسال کنید.

زندگی نامه شهید قنبر آرزمی فلاحتی

با سلام و درود فراوان بر روان پاک رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی رضوان الله علیه، و همچنین با سلام و درود بیکران به ارواح طیبه ی تمامی شهدای راه حق و حقیقت، از شهدای صدر اسلامی تا کربلای ایران.
قنبر آذرمی، در سال ۱۳۴۵ در خانواده ای مذهبی در روستای راسته کنار، از توابع شهرستان صومعه سرا، به دنیا آمد، تحصیلات خود را تا کلاس پنجم ابتدایی به پایان رساند و در همین موقع ترک تحصیل نموده و مدت زیادی با والدینش در کار کشاورزی همکاری نمود تا این که زمانی هم خدمتکار مسجد زادگاهش بود.
چند سالی بدین صورت فعالیت نمود و ضمناً او چند ماهی هم در واحد بسیج مقاومت روستا مشغول انجام وظیفه گردید، زمانی که به سن خدمت سربازی رسید، دوران آموزشی را در ارتش جمهوری اسلامی ایران گذراند سپس عازم جبهه شد و در عملیات های مختلفی شرکت نمود، سپس در منطقه قصر شیرین، تپه آهنگران، در نبرد با صدامیان کافر، در مورخ ۱۳۶۶/۰۱/۲۰ مفقود الجسد گردید.
روحش شاد و یادش گرامی باد