- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

۱۴۰۰/ 🌹نوروز «شهدایی» احرار/ وصیت شهید کریم رضازاده تالش: آنقدر در جبهه میمانم یا کشته شوم یا اسلام پیروز شود

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛نوروز۱۴۰۰ را باشما با شهدائیم/ 🌹نوروز «شهدایی» احرار/ وصیت شهید کریم رضازاده تالش: آنقدر در جبهه میمانم یا کشته شوم یا اسلام پیروز شود

..نوروز (تعطیلات سال ۱۴۰۰) امسال نیز همچون سال های گذشته با شما باشهدائیم؛/ همه روزه با؛ نوروز «شهدایی» احرار…
( انتشار وصیت نامه، زندگی نامه، تصاویر، خاطرات و مخاطرات شهدا، خانواده معظم شاهد،آزادگان،ایثارگران و… دوران طلایی دفاع مقدس) هر روز تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۰

آثار خود و نیز شهدای والامقام خود را برای ما ارسال کنید.

وصیت نامه شهید کریم رضازاده

خداوند جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده آنها در راه خدا جهاد میکنند که دشمنان دین را به قتل رسانند یا خود کشته شوند .

سوره توبه آیه ۱۱۱

جنگ ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است .

امام خمینی (ره)

با نام خدا و درود فراوان بر پیامبران و ائمه اطهار و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و درود بیکران به پیشگاه امام دوازدهم حضرت صاحب الامر حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام بر شهدائ و معلولین و مجروحین و خانواده های گرامی آنان و بر بندگان پاک و پرهیزگار خدا و رزمندگان پرتوان و سربازان امام زمان ، من با قلبی سیاه و تاریک و پر از گناه ولی با شعور فراوان به جبهه حق علیه باطل میروم با باری از گناه به سوی معبود خود الله روان هستم و از شر گناهان خود به خدای یکتا پناه میبرم و توبه میکنم و با قلبی پر از امید و چشم از تمام هستیم بسته و پا روی مادیات و ظواهر دنیوی گذاشته ام خودم را از وابستگی ها رهانیده ام و خاشعانه و متواضعانه به درگاه خداوند منان توبه میکنم شاید که توبه مرا قبول کند همچنان که در قرآن میفرماید : ((عسی الله ان یتوب علیهم ان الله غفور الرحیم )) و امید است که خداوند توبه شان را بپذیرد البته که خداوند آمرزنده و مهربان است .

من به جبهه میروم تا در راه آزادی قدس و کربلا بجنگم ، من میروم تا با اهداء خون درخت اسلام را آبیاری کنم ، درختی که پژمرده و بی شاخ و برگ بود ، در بیابان بی آب و تنها بود ولی شهداء با خون خویش این درخت پژمرده را شاداب و پر شاخ و برگ وزنده کردند و من نیز همانند سایر شهداء میروم تا با نثار قطره قطره خون خود کاری کنم که این درخت هیچگاه شادابی خود را از دست ندهد اگر با کشته شدن من و امثال من اسلام زنده میماند !

ای توپ ها و تانک ها تا میتوانید گلوله های خود را بر ما ببارید و بدن های خاکی ما را پودر کنید . من حاضرم که بدنم پودر شود ولی حاضر نیستم کوچکترین ضربه ای به اسلام وارد شود ، از کشته شدن نیز هراسی ندارم و هیچکدام از پیروان اسلام از کشته شدن در راه اسلام هراس ندارند .

آنقدر در جبهه میمانم یا کشته شوم یا اسلام پیروز شود زیرا مکتب انسان ساز است و راه رسیدن به انسانیت واقعی که از این بدن خاکی و این لباس زیبا که نشان ظاهری آدمیت است دور بوده ، تنها در این مکتب است و نه غیر .

خدایا….

مرا از آنچه بر خلاف رضای توست بر حذر دار

خدایا …

مرا از سلیمان به خودت ، و مؤمنین به پیامبرت و شیعیان به ولیت و مطیعان اولی الامرت حضرت ولی عصر (عج) و نایب بزرگوارش خمینی عزیز قرار بده. 

به امید گسترش اسلام ناب محمدی به تمام دنیا

 

خانواده گرامی ام ، من به خاطر اسلام و قرآن ایستادم و نگران نباشید . غصه من را نخورید ، غصه اسلام و امام را بخورید که همه ما باید فدا شویم . مرا حلال بکنید و امام را یاری نمایید . دوستان عزیزم وحدت را حفظ و پشتیبان حق باشید . ما به خاطر حق و به خاطر از بین بردن ظالم می جنگیم و به خاطر دزدی که عراق می کند . پس نگذارید زورمندان و پول هوسان (پول پرستان) حاکمیت شهر و جامعه را بدست بگیرند و یک جبهه دیگر باز کنند .

امـامـا لبیـک ، امـامـا لبیـک ، امـامـا لبیـک ، حسین جان لبیک ، از همه آن هایی که مرا می شناسند می خواهم که مرا حلال کنند %           والسلام