- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

سردارمحمد علی «حق بین» فرمانده صادق سپاه اسلام به لقاءالله پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، سردار سرافراز، جانباز عالیقدر سرتیپ۲ پاسدار محمدعلی حق بین مشاورعالی  فرمانده نیروی زمینی  سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، بر اثرابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

سردار صادق، عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ ۲ پاسدار جانباز عالیقدر سرتیپ۲ پاسدار محمدعلی حق بین پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در اثر ابتلا به بیماری کرونا به خیل عظیم شهیدان پیوست.

آن سردار مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار خطه ی گیل و دیلم در زمره فرماندهان و مجاهدان شاخص هشت سال دفاع مقدس بود که به ویژه نقش ماندگاری در فرماندهی رزمندگان اسلام  و مصاف با ارتش بعثی صدام و مزدوران استکبار جهانی در جنگ تحمیلی ایفا کرد.

سردارحق بین پس از دفاع مقدس در فرماندهی تیپ یکم محرم ، فرمانده لشکرقدس گیلان و مشاور عالی ستاد کل و فرمانده نیروی زمینی سپاه مسئولیت‌های خطیر و مهمی عهده‌دار شد.

سردار محمد علی حق بین در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذارد.

پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1] با تبریک و تسلیت ارتحال جانسوز آن فرمانده جانباز، وارسته و مخلص به خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان وی در سپاه قدس گیلان،پیش کسوتان و بسیجیان و نیز رزمندگان جبهه مقاومت؛ به آگاهی مردم شریف قدرشناس گیلان می‌رساند؛ آئین‌ وداع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد پذیرفت.