- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

نماینده رشت و خمام: مجلس پیگیر وضعیت بلاتکلیف ناظران چای است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری نمایندگان مردم در مجلس یازدهم برای تحقق این مطالبه چای‌کاران گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از ناظران صنعت چای علیرغم سابقه بیش از ۱۰ ساله همچنان وضعیت شغلی و استخدامی مشخصی ندارند.

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مطالبه ناظران چای برای تعیین تکلیف وضعیت و امنیت شغلی خود اظهار کرد: ناظران سازمان چای هرساله با شرکت‌های واسطه قرارداد حجمی ۶ ماهه منعقد می‌کنند که این امر باعث شده تا ثبات و امنیت شغلی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ناظران چای باوجود سابقه زیاد، میزان تحصیلات بالا و حقوق کم از هیچ‌گونه امنیت شغلی برخوردار نیستند، گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از ناظران صنعت چای علیرغم سابقه بیش از ۱۰ ساله همچنان وضعیت شغلی و استخدامی مشخصی نداشته و از این بلاتکلیفی رنج می‌برند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری نمایندگان مردم در مجلس یازدهم برای تحقق این مطالبه چای‌کاران افزود: بسیاری از این ناظران بهترین سال‌های عمر خود از دوران جوانی در کارخانجات چای‌سازی سپری کرده و برای رونق چای ایرانی کوشیدند اما بعد از گذشت این سال‌ها همواره مهجور و مغفول مانده‌اند.

آقازاده رفع مطالبه ناظرین چای را از دغدغه‌های خود دانست و افزود: پیگیری‌های انجام‌شده توسط چای‌کاران و نظر مثبت نمایندگان، مؤید نتایج خوبی دراین‌باره خواهد بود و ما به‌طورجدی تلاش می‌کنیم تا ناظرین چای به نتایج مطلوب دست پیدا کنند.