- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

پیام تسلیت سردار هامون محمدی در پی عروج سردار حق بین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،سردار هامون محمدی فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان درگذشت سردار حق بین را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است : سلام به روح مرد صحنه‌های نبرد حق علیه باطل و درود بر افتخار آفرین میدان دفاع از حرم، سردار محمدعلی حق بین. معنای عینی ایمان، شجاعت، ایثار، بزرگی، محبت، شرم و حیا، صبر و استقامت، مظلومیت و بی ادعایی. محمد جان در آخرین دیدارمان گفتی : مرا با خودت به سوریه ببر که دیگر از این دنیای فانی خسته ام. خواستم حرف را عوض کنم گفتی در تصمیمم جدی هستم و بیشتر از هر زمان می‌خواهم که به دوستان شهیدم ملحق شوم. چه زود دعایت مستجاب شد برادر.

راستش را بخواهی اینجا همه تو را می‌شناسند.

امروز شنیدم که بچه‌های نبل و الزهرا عکست را روی صفحه اول گوشی هایشان گذاشته اند … مرحبا به این وفاداری. ما، اما برایت چه کرده ایم؟ عزیز برادر از آن زمان که برای اولین بار در سنندج و در تیپ قدس دیدمت همیشه در چهره ات یا گرد و غبار میدان نبرد بود یا غم دوری از یاران شهیدت. دائم نگران انقلاب و ولایت بودی.

 محمد جان من با تمام وجود آگاهم که برای کسب رضایت حضرت حق آرام و قرار نداشتی. چشمان خسته و قرمزت از بی خوابی در نبرد‌های حلب هرگز از یادم نخواهد رفت. خوشا به حالت که حلم و بردباری، توسل، توکل، ادب، احترام و تواضعت مدت هاست که زبانزد مدافعان حرم است. امروز همه اینجا سراغت را از ما گرفتند و تسلیت گفتند. آه و افسوس در غم فقدانت در کنار بارگاه حضرت رقیه) س) حاکم بود. همه به یاد تو و سردار حجازی عزیز گریستند و برایتان دعا کردند. جان برادر، دیگر سختی‌ها، بی خوابی‌ها و غم هجران دوستان و درد جراحت‌های نبرد که در پیکر رنجیده ات بود به پایان رسید. آرام باش و در کنار دوستان شهیدت علی الخصوص شهید واال مقام محمد اصغر خواه و برادر شهیدت، عند ربهم یرزقون باش. برایمان دعا کن و سلاممان را که آکنده ازغم هجران است به یاران قدیمی برسان. رفیق روز‌های سخت، امروز با اشک چشم و از کنار حرم حضرت رقیه (س) بدرقه ات می‌کنم و از خداوند منان برای خانواده محترمت صبر و بردباری آرزومندم.