- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

جانشین نیروی قدس سپاه: عروج «سردارحق بین» فرمانده رشید جبهه ی مقاومت ضایعه ایی جبران ناپذیر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران عصر دیروز در مراسم یادبود چهلمین روز عروج شهادت گونه سردار محمدعلی حق بین فرمانده پیشین لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و از فرماندهان محور مقاومت در رشت با تشریح اهداف و نحوه عملکرد جبهه مقاومت در مقابل جبهه استکبار و عیادی سرسپرده اش در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی درس عزت ، آزادگی ، دلاورمردی و ایستادگی مقابل ظلم و ستم دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی را به تمامی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم آموخته و موجب شده روند اضمحلال و فروپاشی رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل بیش از هر زمان دیگری سرعت بگیرد.

سردار محمدرضا فلاح زاده خطاب به یهودیان مهاجر به سرزمین فلسطین تاکید کرد : از اینک روند مهاجرت معکوس خود را به سرزمین اصلی خودشان آغاز کنند که این بهترین فرصت است و چنین فرصتی در آینده به آنها دست نخواهد داد.
جانشین نیروی قدس سپاه همچنین بر ضرورت  تداوم راه شهدا و امام شهیدان در راستای حفاظت از ارزش های ناب و والای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: شهدای عزیز این سرزمین با نثار جان خویش مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام ایستادند و امروز وظیفه ماست که در راستای حفظ عزت و اقتدار این سرزمین راه مقدس شهدا را تداوم دهیم.
وی در ادامه انتخابات را مظهر تجلی مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت و آینده کشور دانست و بر ضرورت حضور پرشور و گسترده مردم برای تحقیق انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
سردار فلاح زاده حضور در صحنه انتخابات را نوعی جهاد برای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی توصیف کرد و افزود: جهاد با بصیرت و درک بهینه شرایط و ترفند های مذبوحانه دشمنان، رسالتی است که آحاد ملت امروز باید با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه ی مردم سالاری دینی از خود بروز و ظهور دهد.
جانشین نیروی قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خویش با تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های سردار محمد علی حق بین، عروج شهادت گونه ی این فرمانده رشید جبهه ی مقاومت را ضایعه ایی جبران ناپذیر برای همرزمانش عنوان کرد و افزود: آنچه که فقدان این عزیز سفرکرده را قابل تحمل می کند، محشور شدن روح بلند او همراه با دیگر شهدای این سرزمین با اولیاء انبیاست.
در ادامه ی این مراسم صابر خراسانی از شعرای انقلابی کشورمان، اشعاری در وصف سردار محمدعلی حق بین سرود و حاضران با نوحه سرایی حاج سعید حدادیان به یاد سردار محمدعلی حق بین و دیگر شهدای عزیز این سرزمین عزاداری کردند.