- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ نگاهی به زندگی شهید «بهرام شاهبازلی»، شهرستان بندر انزلی

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ نگاهی به زندگی شهید «بهرام شاهبازلی»، شهرستان بندر انزلی

زندگی نامه شهید بهرام شاهبازلی

شهید سال۱۳۴۱ در شهر بندر انزلی دیده به جهان گشود.دوران کودکی را با شادابی و سلامت پشت سر نهاد و بعد از دوران طفولیت وارد مدرسه شد، اما نتوانست بیشتر از سوم راهنمایی درس بخواند.

هنوز۱۶ بهار از عمرش نگذشته بود که انقلاب شروع شد، او با نیروهای انقلابی وارد خیابان ها میشد و برای نابودی رژیم شاهنشاهی فعالیت می کرد و دوست داشت در ارتش اسلامی برای انقلاب و دفاع از مرز های کشور خدمت کند لذا به استخدام نیروی دریائی در آمد.

پس از طی مراحل آموزشی و دریافت درجه مشغول به خدمت گردید.هنوز چند سالی از خدمتش در ارتش اسلام نمی گذشت که خصم زبون ارتش صدام کافر بر کشور ایران اسلامی حمله ور شد و دلاورمردان ارتش اسلام به مقابله با آنان پرداختند و در طی جنگ چنان سیلی به صدام زدند که در آبهای نیلگون خلیج فارس هرگز نتوانست قدرت خود را نشان دهد و این دلاورمرد در منطقه عملیاتی اروند رود مورد اصابت خمپاره قرار گرفت و پیکر پاکش پس از ۹ سال مفقودیت در سال ۱۳۷۰ شناسائی گردید و پیکر پاکش در گلزار شهدای انزلی به خاک سپرده شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.