- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

مراسم شکرانه پیروزی انتخابات ازسوی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی گیلان در میدان شهدای رشت برگزار شد+عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،این مراسم با حضور قشرهای مختلف مردم و برخی مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در میدان شهدای ذهاب – شهرداری رشت برگزارشد.

در ابتدا سردار سید علی آقازاده یکی از نمایندگان شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تبریک به مردم همیشه در صحنه گیلان که همچون همیشه با حضور پرشور خود در انتخاباتی سرنوشت ساز شکوهمندی و اقتداری دوباره خلق کردند ، گفت : گیلانیان همپا و همراه دیگر هموطنان ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی کامل در مسیر تکلیف مداری گامی مهم و تاثیرگذار برداشتند.
سردار آقازاده ، در ادامه حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود : مردم این بار نیز با شناخت زمان و شرایط حساس گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و سرنوشت خود را در دست گرفتند.

[2]

یکی دیگر از نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از مردم همیشه در صحنه ، به ویژه گیلانیان ولایت مدار ، گفت : مردم بار دیگر آمدند و دست رد به سینه دشمنان زدند و اعلام کردند برای کشورمان خودمان تصمیم می گیریم.

احمدی سنگری ، اطاعت از ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبری بودن را نشانه بارز حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود : این حضور پرشکوه همه دشمنان به ویژه شیطان بزرگ و اذناب آنها را مایوس کرد.

نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ، شرکت باشکوه مردم در انتخابات را نشانه ای دیگر از جمهوریت نظام و مردم سالاری دینی دانست و گفت : این حضور بار دیگر عزت ، سربلندی و اقتدار را برای امت و جامعه اسلامی به ارمغان آورد.

محمدیاری ، پیام این انتخابات را برای جهانیان هم صدایی مردم و نظام عنوان و خاطرنشان کرد : مردم بار دیگر با حضور خود فریاد زدند برای دفاع از منافع ملی و ارزش های انقلاب از هیچ تلاش و حرکتی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

[3]

امام جمعه لاهیجان هم در این آیین با قدردانی از مردم و مشارکت آنان در انتخابات ۱۴۰۰ گفت : این حضور یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب و برهم خوردن همه برنامه ها و توطئه های خرابکارانه و خباثت بار آنان را به دنبال داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی ، به حضور پرشور گیلانیان در انتخابات ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و افزود : مردم دیار میرزا این بار هم مانند همیشه گل کاشتند.

در پایان این مراسم که با مولودی خوانی همراه بود حاضران هم با همخوانی و دست زدن با مداح مجلس همراهی کردند.