- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان برگزار می شود/گلباران در شهرستان های لنگرود و رودسر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: نماهنگ شهید علی انصاری همزمان با سالگرد شهادت ایشان رونمایی خواهد شد.

عبدالله پاکاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای ترور، اظهار کرد: یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند استان با محوریت تنها استاندار شهید کشور «شهید مهندس علی اخوین انصاری» و معاون ایشان «شهید مهندس علیرضا نورانی» برگزار می شود.

وی از برگزاری یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی در ساعت ۱۸ روز سه شنبه، ۱۵ تیر در گلزار شهدای رشت خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم معنوی با حضور خانواده های شهدای کارمند و سخنرانان ملی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، همچنین از برگزاری دو برنامه محوری و گلباران در شهرستان های لنگرود و رودسر نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو برنامه نیز عصر روز دوشنبه، ۱۴ تیرماه بر سر مزار این دو شهید در زادگاهشان انجام خواهد شد.

پاکاری ادامه داد: با تاکید خانواده های شهیدان انصاری و نورانی به منظور حفظ سلامت مردم در شرایط کرونا، این یادواره ها با جمعیت محدود و به صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد.

وی گلباران مزار شهدای کارمند استان و دیدار استاندار با خانواده های شهیدان انصاری و نورانی را از دیگر برنامه ها دانست و یادآور شد: با همکاری استانداری، نماهنگ شهید علی انصاری همزمان با سالگرد شهادت ایشان رونمایی خواهد شد؛ این نماهنگ به شرح زندگی شهید انصاری از تحصیل در آمریکا تا لحظه شهادت می پردازد.