- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت شهید محمد پور رستمی، رشت: بسوی خدا بشتابید و از جان و مال دریغ نکنید

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت شهید محمد پور رستمی، رشت: از تمام برادران و خواهران طلب بخشش میکنم.

 وصیت نامه شهید محمد پور رستمی

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

 حمد و سپاس خدائی را که با مهر و لطفش ما را از ظلمت نجات داد. همان خدائی که ما را آنقدر دوست می‌داشت که از جندالله قرارمان داد. و درود و سلام به رهبر عزیزم که برای امت چون پدری مهربان و معلمی دلسوز می‌باشد.

امت در صحنه بدانید و یقین داشته باشید که رضایت شهدا از دست شما رضایت فرمانده شما یعنی امام امت است. و رضایت او رضایت امام زمان (عج) و رضایت همه آنها رضایت خدای تبارک و تعالی است. پس به سوی خدا بشتابید و او را یاری کنید تا همانگونه که تاکنون شما را یاری کرده است از این پس هم یاری کند و به شکرانه نعمت‌های او از قبیل رهبری انقلاب و جمهوری اسلامی و بی‌نهایت نعمت‌های دیگرش که ما هنوز نمی‌توانیم آنها را درک کنیم برای رضایش از جان و مال  دریغ ننمایند

وصایایی دارم که مبدا آنها اسلام اصیل و خط امام یعنی صراط مستقیم است. امیدوارم که برای رضای خدا و شادی روح تمامی شهدا  و شادی قلب امام آنها را در زندگی بکار گیرید.

 مادرم مهربان و عزیزم سلام مرا بپذیر و حلالم کن. مادر من شما را خیلی ناراحت کردم. امیدوارم که من را ببخشید. مادر مبادا در مرگ  من گریه و شیون بکنی. مادر افتخار کن که فرزندت در راه خدا به این مقام رسیده است.ای برادران عزیزم راه خدا را بهترین و برترین راهنماست پوینده و کوشنده این راه باشید .

 ای خواهران عزیزم شما نیز زینب زمان باشید و در راه خدا مبارزه کنید خواهران من از شما می‌خواهم که حجاب اسلامی  خود را رعایت کنید.

 ای امت و ای کسانی که صدای مرا می‌شنوید بیایید با افکار و اعمال خود برای اسلام آبرو بیافرینید نه آبرو کم کنید امیدوارم که رضایت امام را حفظ کنید. ای مردم پشت جبهه آن موقعی که من در بین شما بودم در برابر رزمندگان اسلام احساس حقارت میکردم و اکنون که در جبهه هستم در برابر شما احساس حقارت میکنم که شما بر گردنم حق دارید امیدوارم که خدا حقتان را بر ما حلال کند و در آخر اینجانب از تمام برادران و خواهران  طلب بخشش میکنم . امیدوارم  که خدا  هم شما را ببخشد. دعا و بخصوص دعا به امام امت را فراموش نکنید. امیدواریم خدا  دعای مومنین را مستجاب کند و از دست ما هم راضی باشد خدایا رضایم به رضایت.

الله اکبر خمینی رهبر

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

۶۱/۱۱/۱۵