- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

عباسی: گیلان می‌تواند در سطح معاونین، وزارتخانه‌ها و استانداران کشور «مدیر» داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،اسدالله عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر گیلان در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد مدیریت عالی طراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: گیلان از قطب‌های تربیت مدیران لایق و عالی در نظام جمهوری اسلامی [2] ایران بوده و مدیران موفق آن همیشه در کشور نقش‌آفرین بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در دولت آینده حتماً باید از مدیران لایق، نخبه فرهیخته و شایسته گیلانی در تصدی مدیریت‌های کلان استفاده شود، افزود: استان گیلان می‌تواند مدیر موفق و کارآمدی را در سطح معاونین، وزارتخانه‌ها و استانداران کشور داشته باشد.

عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با اذعان به اینکه باید دولت مردمی را در گماشتن مدیران موفق گیلان در سمت‌های متنوع و عالی کمک کنیم، گفت: استان گیلان قابلیت‌هایی دارد که تاکنون از آن استفاده‌نشده که منابع انسانی خوش‌فکر، جوان و انقلابی از نمونه‌های آن است.

نماینده گیلانی ادوار مجلس شورای اسلامی [3] همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه گیلان در کشور، تصریح کرد: ذخایر و منابع موجود در گیلان می‌توان گفت دست‌نخورده بوده و برای فعال شدن نیازمند تفکر انقلابی است و دولت آینده باید به آن توجه کافی کند.

عباسی با اشاره به اجحاف صورت گرفته در حق گیلان و عقب‌ماندگی‌های عدیده آن، بیان کرد: گیلان با توجه به منابع ارزشمند روبنایی و زیربنایی از استان‌های توانمند است و باید آن را [4] هم‌سطح با استان‌های توسعه‌یافته کشور دید.

عضو شورای راهبردی ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی، ظرفیت‌های گیلان ازجمله در کشاورزی، گردشگری، دریا و اقتصاد دریا را بی‌نظیر دانست و گفت: گیلان قابلیت تبدیل‌شدن به پیشرفته‌ترین استان‌ها در کشور را دارد اما این مهم نیازمند داشتن مدیری مؤمن، انقلابی و کارا است.