- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

🌹جمعه های »شهدایی» احرا/ وصیت شهید عباس ناد علی پور، ماسال: کاری کنید که دشمنان خوشحال نشوند

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]؛هرجمعه باشما با شهدائیم،/🌹جمعه های »شهدایی» احرار/ وصیت شهید عباس ناد علی پور، ماسال: کاری کنید که دشمنان خوشحال نشوند.

 

به نام خدا

 

اللهم ارزقنی توفیق الشهادت فی سبیلک

آخرین وصیت نامه را در شرایطی می نویسم که چند ساعتی به حمله گروهان ما باقی مانده است وصیت به همه پیروی از خط سرخ حسین (ع)سالار شهیدان است ، پیروی از خط ولایت فقیه است . بله خدمت در اسلام محدود نیست ، یک مسلمان مومن تا زمانی که زنده است باید به فکر مسلمانان و مستضعفین جهان باشد ، باید انسان های تحت ظلم را نجات داد و این خط مشی است

که قرآن برای ما روشن کرده است ، من با تمام اشکالاتی را که در خط و مشی خود داشتم ولی همیشه سعی می کردم ژیرو خط امام باشم . همیشه سعی می کردم یک مسلمان خوب برای اسلام و یک پاسدار خوب برای انقلاب و قرآن و یک یاور خوب برای مستضعفان در بند کشیده جهان باشم . و در این خط فکری خویش را زحمت دادم که تا ان شاء ا… این وظیفه ام را به خوبی انجام دهم .

در آخرین وداع خویش از همه به خصوص دوستان صمیمی ام (که باید نمونه باشند) و از پدر و مادر و بستگان خویش می خواهم که صبر پیشه کنند ، نمی گویم که گریه نکنند ولی کاری هم نکنند که دشمنان از مرگ من و گریه شما خوشحال شوند .

و از برادران می خواهم که در میان مردم گریه نکنند ،فقط در سر نماز شبهای خود گریه کنند ان شاء ا… خداوند همه شما را موفق بگرداند و به رهبر عزیزمان طول عمر عطا بفرماید ان شاء ا… .

خدایا مرا یک سرباز خوب برای امام زمان (عج) قرار بده *آمین با رب العالمین *

 

تاریخ شهادت ۲۸/۴/۱۳۶۱

محل شهادت : کربلای شلمچه