- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

استاندار بومی «سم» است برای پابرهنگان گیلان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،

استاندار بومی «سم» است برای پابرهنگان گیلان!

با گرم شدن شب نشینی ها و گمانه های انتصابات دولت انقلاب آقای رئیسی و هجوم برخی ملخ ها به کشت زار مناصب در گیلان فضای مجازی هم حسابی تنورشان گرم شده و هر لقمه ی چرب گمانه ای را فوراً قورت میدن از اشتها….، یه متن و یه پاسخ صریح و بی پرده که در گروه واتساپی استان گیلان مطرح شده را با هم مرور کنیم:

متن اول
☹️☹️شنیده شده رییس ستاد انتخابات حجت الاسلام رییسی به یکی از نمایندگان ذی نفوذ گیلانی گفته، متاسفانه از فردای انتخاب جناب آقای رییسی بعنوان رییس جمهور ،آنقدر نامه نگاری طیف های مختلف بر علیه یکدیگر از گیلان بدست ما رسیده که حاجی تصمیم ندارد نه وزیر و نه استاندار گیلانی انتخاب کند، حالا تا بعد تصمیم ایشان عوض شود نمیدانم!!!

#توضیحات : یعنی واقعاً متاسفم برای سیاسیون دوزاری استان گیلان که چشم دیدن همدیگر را نداشته و بجای رشد دادن یکدیگر ، سالهاست دارند ریشه یکدیگر را میزنند و نتیجه میشود انتصاب استانداران غیر بومی مثل استاندار حال حاضر گیلان زارع که یک شاسکول به تمام معناست!!!😔

پاسخ

سلام علیکم
… این متن(متن بالا) بی منبع حتی اگر منبع اش سوراخ هم باشد بعنوان یک توصیه می تواند مفید باشد.

اما با استاندار بومی اش مخالفم…
از همه دلسوزان بعنوان یک کمترین خواهش می کنم نگذارید این مهم در گیلان اتفاق بیفتد🤦‍♂️🙏

به گمان حقیر؛

👈در گیلان سه طیف به ظاهر علیه هم؛ در پشت پرده باهم هستند و روی غذای هم شیر می ریزند.و پدر گیلان را دراین چند دهه اخیر همینا در آورده اند.

متاسفانه کم نیستند انقلابیون دلسوز و صبوری که فریب بازی های این قماش راخورده ومی خورند. این عزیزان به فکر خود، ان ها(سه طیف) را دارای جبهه علیه هم می بینند حال آن که اصلاً چنین نیست. انتصابات یکی دوسال اخیر، برپایی برخی انتخابات سفارشی طیفی ) اخیر بویژه بعد حضور آیت الله رسول فلاحتی در گیلان در سمت نماینده محترم ولی فقیه  (که خیلی از آن بعنوان عصر(…) یاد می کنند!)

 انتصابات فرهنگی و تبلیغی استان، برخی شهرستان ها بویژه مرکز استان و… خود گواه این مدعاست.که از حوصله این بحث فعلاً خارج است.

آنانی که خود را در بین آحاد حق طلب استان جازدند و آن همه برعلیه بیت سابق گیلان رجز خواندند بعد تصاحب سرپل های قدرت الان کجاهستند؟چه وعده های داده شده را عملی کردن جز بالا کشیدن برخی رفقای کم صلاحیت شان را؟

مگر قرار این نبود که کُنده ی زانوی مفت خوران و سیاست بازان بیت ماضی گیلان را از حلقوم رعیت های ستم دیده ی انقلاب خمینی کبیر(رحمت الله علیه) ،مطابق آرمانهای حضرتش، شهدای معظم و منویات ولی امر مسلمین بردارند؟! برداشتد؟!! یا این که چن تا حق سکوت گرفتند و جا زدند؟

باید پخته بود …/ استاندار بومی «سم» است برای انقلابیون اصیل و بی حزب و جناح و باند گیلان، برای پابرهنگان ،مردم ستم دیده و رعیت های همیشه فراموش شده ی گیلان،.

ارزشی های انقلاب و پیش کسوتان جهاد و شهادت و بسیجیان دلسوز مردم مظلوم و حزب اللهی های آگاه و عاشق ولایت و مُرید شهدای معظم،دولت انقلابی آیت الله آقای رئیسی را در این مهم یاری گر باشند و فریب تشنگان قدرت و ثروت در گیلان را نخورند.

یکی از همون ها چندی قبل ۴تا گزینه برای استانداری گیلان در فضای مجازی معرفی کرد ، برید خودش و برخی گزینه هایش را پالایش کنید تا فوران شیر پلوی سحرگاهی شان بابرخی  از زراندوزان آشکار تر شود.