- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

خطیب جمعه رشت : مسئله ولایت فقیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،نماینده، ولی فقیه درگیلان در خطبه‌های نمازجمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر خروج آمریکا از کشور‌های منطقه را روز‌های ذلت بار آمریکا در عرصه بین المللی دانست و گفت: تجاوزعربستان سعودی به ملت بی دفاع یمن با هماهنگی و حمایت آمریکایی‌ها انجام شد و حالا که استعمارگران آمریکایی با خفت تمام، در حال خارج شدن از منطقه هستند، عربستان سعودی وحامیان آن نیز تنها‌تر شده اند.

آیت الله رسول فلاحتی در ادامه از نبود هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مردم انتقاد کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به مردم از هم افزایی لازم برخوردارنیستند، که این امر موجب ایجاد برخی مشکلات برای مردم، به ویژه روستاییان شده است.

وی خواستار اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای هماهنگی بیشتر و تسریع در مشکلات مردم شد.

خطیب جمعه رشت افزود: در انقلاب اسلامی مسئله ولایت فقیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پیروی از امر، ولی فقیه زمان، زمینه سعادت بشر در جامعه اسلامی را فراهم می‌کند.

آیت الله فلاحتی در پایان با قدردانی از همت دستگاه قضا و دادگستری گیلان برای پیگیری مشکلات مردم، از رییس دادگستری استان خواست پیگری مستمر مشکلات مردم در همه شهرستان‌ها و بخش‌های استان نهادینه شود.