- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

نماز جمعه رشت: خوزستانی ها پاره تن مردم ایران هستند و مشکلات آنها مشکل همه مردم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]،نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی با اشاره به ۵مرداد سالروز برپایی نخستین نماز جمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی، جایگاه ویژه این اجتماع هفتگی را در تبیین احکام دینی و اخلاقی و انسجام و همبستگی سیاسی، اجتماعی بی بدیل عنوان کرد.

آیت الله فلاحتی نماز جمعه را یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این همایش هفتگی نمایشی از دریای خروشان امت اسلامی است که در دل دشمنان نظام ، انقلاب و مردم رعب و وحشت ایجاد می کند.

خطیب جمعه رشت در ادامه با تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر خم گفت: معرفی حضرت علی علیه السلام از سوی پیامبر عظیم الشأن، واقعه غدیر را به روز ناامیدی نا اهلان بدل کرد تا با دشمنی خود مانع بسیاری از خیرات شوند.

وی در بخشی دیگری از خطبه ها به مشکلات مردم خوزستان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: خوزستانی ها پاره تن مردم ایران هستند و مشکلات آنها مشکل همه مردم است. 

آیت الله فلاحتی به ارسال کمک‌های مردمی گیلانیان برای هموطنان خوزستانی هم اشاره و از ابراز همدردی و نوع‌دوستی آنها قدردانی کرد.